اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از مداحان آبادانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از برگزاری همایش تجلیل از مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) آبادانی در آینده‌ای نزدیک در شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش تجلیل از مداحان آبادانی
حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: برگزاری اولین جلسه هماهنگی اجرای همایش تجلیل مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) در آبادان برگزار شد.
وی افزود: این جلسه به‌منظور تجلیل از ذاکرین و پیرغلامان مداح اهل بیت(ع) با حضور معاون فرماندار و مسئولان ادارات در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: در جامعه مداحان نیروهای تأثیرگذاری هستند و ما هم باید از ظرفیت آنان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ما باید در حد توان قدم‌های خوبی برداریم و ارتباط خودمان را با جامعه مداحان تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: ما باید از ظرفیت مداحان در راستای ترویج دین و معرفی اهل بیت عصمت و طهارت به نحو شایسته و در خور جایگاهشان استفاده کنیم.
مدنی همچنین عنوان کرد: مهمترین موضوع در بحث مداحان این است که ما دانش و معرفت مداحان را نسبت به معارف دین و اهل بیت ارتقاء بخشیم، اگر این باشد بیمه و هزینه‌های جانبی، همه مفید خواهد بود.
وی با بیان اینکه مداح باید ستایش‌گر اهل بیت باشد و مثل همه عامل به دستورات دین، گفت: نسل جوان امروز ما باید بیش از پیش با معارف حقایق و ارزش‌های دینی اهل بیت(ع) آشنا شوند و این مهم یکی از وظایف خطیر و ارزشمند مداحان در این عرصه معنوی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: شعرا و مداحان پیش اهل بیت(ع) دارای قرب و اجری بودند و گاهی با قرائت یک شعر ائمه اطهار (ع) هر چه داشتند به‌عنوان صله به آنها پرداخت می‌کردند بنابراین شایسته است ما هم هر چه داریم در راه تجلیل این قشر تأثیرگذار به کار گیریم و همایشی در شأن آنها برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: دومین جلسه ستاد بزرگداشت مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) اسامی مداحان پیشکسوت مشخص و از همه مداحان هم تجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول