اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

کارمندان ایثارگر فنی و حرفه‌ای تجلیل می‏شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر کارمندان ایثارگر این اداره‌کل تجلیل می‏شوند.

کارمندان ایثارگر فنی و حرفه‌ای تجلیل می‏شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله سعیدی ظهر امروز در نشست نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این اداره‌کل، اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش رو، وظیفه این ستاد در فرهنگ سازی عمومی سنگین‌تر از سال‌های گذشته است، برهمین اساس برنامه‎ریزی‎ها باید مبتنی بر سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این باره باشد.
وی افزود: ایجاد حس وفاق و یکدلی، اطلاع رسانی کارها به مردم، ایجاد حرکت منسجم با هدف توجه ویژه به نقش ولایت به‌عنوان اساسی‌‎ترین پایه انقلاب اسلامی، بیان و ارائه  فعالیت‌ها و مبارزات بنیانگذار انقلاب اسلامی، حفظ فضای معنوی جامعه بیش از پیش لازم و ضروری است.
سعیدی از برگزاری جشن پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی از قبیل CD، کتابچه، ویژه‌نامه، ارائه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توجه ویژه به نقش ولایت به‌عنوان اساسی‌ترین پایه انقلاب اسلامی با برگزاری نشست و ویژه برنامه برای پرسنل و خانواده آنان، برگزاری نشست هم اندیشی برای کارآموزان از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چاپ ویژه‌نامه درراستای فعالیت‌ها و مبارزات بنیانگذار انقلاب اسلامی و توزیع بین کارآموزان و جوانان، راهپیمایی پرسنل تا تپه نورالشهدا و برگزاری مراسم یادبود شهدای گمنام، تزیین محوطه و قسمت‌های مختلف اداره با نصب بنر، پارچه نوشته و سایر اقلام تبلیغاتی متناسب با این ایام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که همزمان با گرامیداشت دهه فجر در سطح ادارات فنی و حرفه‌ای این استان برگزار می‏شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه به‌مناسبت دهه فجر و اهداء جایزه به برندگان، تقدیر از کارمندان شرکتی ایثارگر، حضورکارکنان و کارآموزان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه نقاشی انقلاب برای فرزندان پرسنل، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی متناسب با این ایام از دیگر این برنامه‎ها به‌شمار می‎رود.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول