اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

تجلیل از 33 مادر شهید در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال با 33 مادر شهید دیدار خواهیم کرد و از آنان تجلیل خواهد شد.

تجلیل از 33 مادر شهید در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان پیش از ظهر امروز در کمیته امور زنان ستاد دهه فجر که در سالن جلسات شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: باید در راستای تکریم مقام و جایگاه مادران شهید و جانباز گام برداشته شود چرا که ما امنیت، پیشرفت و آسایش خودمان به آنها وامدار هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آذربایجان غربی جوانان زیادی خون پاک خودشان را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده‌اند، خانواده‌های شهید زیادی در پیرامون ما زندگی می‌کنند ولی تعدادی از آنها تاکنون مورد تجلیل قرار نگرفته‌اند و در منزل‌های آنها بازدید و عیادت به عمل نیامده است.
وی ادامه داد: بر این اساس می‌طلبد مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای گرامیداشت مقام بلندمرتبه مادران شهدا اقدام کنند.
این مسئول با بیان اینکه همایش ویژه بانوان در ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: این همایش با مشارکت واحد بانوان تمام ادارات با عنوان انقلاب و رسالت زن مسلمان برپا می‌شود به طوری که از یک سخنران کشوری هم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
وی تشریک مساعی همه دستگاه‌های اجرایی را برای غنی‌سازی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خواستار شد و گفت: همه مسئولان باید در راستای ارائه پیشنهاد و نظرهای خود به دفتر امور بانوان استانداری اقدام کنند تا برنامه‌هایی با کیفیت و متنوع برای هموطنان برگزار شود.
دهقانی به برپایی دوره آموزشی توانمندسازی زنان اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی دهه فجر به مدت 28 ساعت با حضور یکی از اساتید مجرب و توانمند علوم اجتماعی برگزار می‌شود که این دوره با حضور همه اعضای کمیسیون امور بانوان استانداری برپا خواهد شد و انتظار می‌رود نتایج مطلوبی برای شرکت‌کننده‌ها در برداشته باشد.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول