اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون انجام گرفته است

ساماندهی 6.8 کیلومتر از حاشیه رودخانه‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 6.8 کیلومتر از حاشیه رودخانه‌های استان زنجان ساماندهی شده است.

ساماندهی 6.8 کیلومتر از حاشیه رودخانه‌های زنجان
امیر حمیدنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون در راستای آبرسانی به شهرها و روستاهای استان فعالیت‌های مثمر ثمری صورت گرفته است، اظهار داشت: در افق 1404 نیز به 24 شهرک صنعتی و گلخانه، از طریق احداث سد‌های تالوار، بعثت، مراش، بلویین، بایچه باغ، سهرورد و مشمپا برنامه‌ریزی آبرسانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه مطالعات و پیگیری اجرایی شدن پروژه‌های سد سازی تکمیل شده است، افزود: قبل از دولت نهم فقط به شهر زنجان آبرسانی صورت گرفته بود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شرکت تا آغاز فعالیت دولت نهم تنها سه نیروی نخبه و فارغ‌التحصیل ممتاز در این شرکت جذب شده بود، تصریح کرد: پس از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون تعداد 9 نیروی نخبه و فارغ‌التحصیل ممتاز در شرکت آب منطقه‌ای جذب شده‌اند.
وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای زنجان از ابتدای فعالیت تا آغاز دولت نهم رتبه 16 را در رتبه‌بندی اعتباری شرکت‌های آب منطقه‌ای کسب کرده بود، خاطر نشان کرد: پس از آغاز به کار دولت نهم تاکنون با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته رتبه شرکت به رتبه پنجمی در کشور ارتقا یافته است.
حمیدنیا گفت: تا دولت نهم در رابطه با مدیریت کیفیت و گواهینامه‌های استاندارد سازی استانداردی وجود نداشت، ولی از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون 10 مورد مدیریت کیفیت و گواهینامه‌ استاندارد سازی به وقوع پیوسته است.  
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه تا قبل از فعالیت دولت نهم تنها 1.8 کیلومتر از رودخانه‌های استان ساماندهی شده بود، یادآور شد: از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون 6.8 کیلومتر از رودخانه‌های استان ساماندهی شده است.
وی تعداد چاه‌های غیر مجاز شناسایی شده استان زنجان از ابتدا تا آغاز دولت نهم را 767 مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد از شروع فعالیت دولت نهم تاکنون به شش هزار و 838 حلقه چاه رسیده است.
حمیدنیا همچنین افزود: از ابتدا تا آغاز فعالیت دولت نهم تعداد 103 حلقه چاه غیر مجاز در استان مسدود شده بود که این میزان از دولت نهم تاکنون به 192 حلقه چاه افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان درآمد زایی سالانه شرکت آب منطقه‌ای را از ابتدا تا دولت نهم هفت هزار و 431 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون 19 هزار و 424 میلیون ریال بوده است که این امر نیز در نوبه خود با برنامه‌ریزی‌های اصولی و دقیق مسئولان این عرصه صورت گرفته است.
وی  با تاکید بر فعالیت‌های صورت گرفته در راستای کوچک سازی دولت با برون سپاری حداکثری فعالیت‌های لازم، تصریح کرد: از ابتدا تا آغاز فعالیت دولت نهم 181 نفر تعداد نیروهای شاغل در این شرکت بوده که در دولت نهم تاکنون این میزان به 150 نفر رسیده که 31 نفر کاهش نیروی غیر ماهر انجام گرفته است.
حمیدنیا با بیان اینکه در راستای تقویت توان فنی و اجرایی استان از ابتدا تا آغاز دولت نهم هیچ فعالیت خاصی صورت نگرفته بود، عنوان کرد: از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون در زمینه تقویت توان فنی و اجرایی استان به نحوی عمل شده که در حوزه مشاوره و پیمانکاری سد‌های بزرگ ظرفیت‌های قابل توجهی بوجود آمده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان تشکیل تیم کارآمد تخصیص آب، احراز رتبه نخست در بین دستگاه‌های اجرایی تولیدی بخش آب در جشنواره شهید رجایی سال 89 و احراز رتبه نخست در بین دستگاه‌های اجرایی استان را از دیگر دستاوردهای شرکت آب منطقه‌ای خواند.
وی خاطر نشان کرد: طراحی دو منظوره سدها برای استفاده در دوره ساخت به عنوان ساختمان‌های تجهیز کارگاه و در دوران بهره‌برداری به عنوان کمپ توریستی نیز از دیگر فعالیت‌های مثمرثمر و قابل توجه شرکت آب منطقه‌ای بوده است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول