اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

پاکسازی حاشیه رودخانه تجن ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: حاشیه رودخانه تجن ساری پاکسازی می‌شود.

پاکسازی حاشیه رودخانه تجن ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی به پاکسازی حاشیه رودخانه تجن ساری اشاره کرد و اظهار داشت: دامداری در مسیر رودخانه تجن قرار دارد باید پاکسازی شود و در این ارتباط شهرداری باید جدی‌تر اقدام کند.
این مسئول با بیان اینکه برای نخستین بار پل عابر پیاده شهر ساری مجهز به پله برقی می‌شود، بیان داشت: پل روگذر عابر پیاده مقابل مرکز درمانی طوبی به لحاظ میزان مراجعه کننده‌های زیاد به پله برقی مجهز می‌شود و روز دوشنبه 28 آذر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه روند خدمات‌رسانی شهرداری و شورای شهر برای شهروندان باید گسترده باشد، یادآورشد: سه پروژه دیگر پل عابر پیاده با مشارکت بخش خصوصی  و شهرداری ساری مجهز به پله برقی می‌شود.
نقیبی ادامه داد: اعتبار هر پله برقی برای سرمایه‌گذار 250 میلیون تومان هزینه در بر دارد که شهرداری فقط در بعد تبلیغاتی کمک حال سرمایه‌گذار می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره اینکه عابران پیاده عامل موثری در افزایش ترافیک هستند، خاطرنشان کرد: با مجهز شدن پل‌های عابر پیاده به پله برقی استقبال مردم از این اماکن عمومی بیشتر و از ترافیک جلوگیری می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری ایجاد زیر گذر در سه نقطه شهر ساری را عامل موثری در استفاده از همه ظرفیت‌های معابر شهری دانست و گفت: با احداث سه زیر گذر در سطح خیابان‌های اصلی شهر می‌توان ادعا کرد از همه ظرفیت‌های خیابان استفاده می‌شود.
وی به پاکسازی حاشیه رودخانه تجن ساری اشاره کرد و ابراز داشت: دامداری در مسیر رودخانه تجن قرار دارد باید پاکسازی شود و در این ارتباط شهرداری باید جدی‌تر اقدام کند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری مسیر رودخانه تجن ساری را داخل حریم شهری عنوان کرد و گفت: پارک موزه‌ای که در مسیر رودخانه تجن ساری قرار دارد وضعیت سرانه فضای سبز و فضای موزه‌ای مرکز مازندران را افزایش می‌دهد.
وی میزان جمع‌آوری زباله شهر ساری را 250 تن اعلام کرد و ادامه داد: 100 تن از زباله‌های شهر ساری متعلق به روستاها است، باید برای اینکار و جمع‌آوری آن از سوی شهرداری هزینه‌ای برای این واحد خدمات‌رسان در نظر گرفته شود.
نقیبی در بخشی از سخنانش به ناتوان بودن ساری در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و متذکر شد: شهرداری برای باز پس دادن بدهی‌ها خود باید درآمد پایدار داشته باشد اگر این موضوع اجرایی نشود میزان درآمدی و تامین حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری و شورا با مشکل مواجه می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول