اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ثلاث باباجانی:

مسئولان تعهدات اشتغال را جدی‌تر دنبال کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: مسئولان در راستای تحقق تعهدات اشتغال شهرستان جدیت بیشتری به خرج دهند.

مسئولان تعهدات اشتغال را جدی‌تر دنبال کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه و اورامانات، رستگار یوسفی صبح امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ثلاث باباجانی که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: لازم است مسئولان حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان در جذب سرمایه‌گذار و تحقق تعهدات اشتغال جدیت بیشتری به خرج دهند تا مشکلات اشتغال شهروندان در کمترین زمان ممکن حل شود.
وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت عدالت محور در سال جهاد اقتصادی ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور بوده بنابراین ضروری است محور اصلی همه فعالیت‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال باشد تا این هدف هر چه بیشتر محقق شود.
یوسفی با انتقاد از کندی پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مورد نظر دولت برای اشتغال‌زایی توجه به مشاغل خانگی است و تسریع در روند پرداخت تسهیلات به این‌گونه مشاغل باید مدنظر مسئولان بانک‌های عامل قرار گیرد.
وی خاطر‌نشان کرد: در شهرستان ثلاث باباجانی تاکنون 238 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 9 میلیارد و 440 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
یوسفی اضافه کرد: امسال 16 میلیارد و 680 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی به شهرستان ثلاث اختصاص یافته است.
فرماندار ثلاث خاطرنشان کرد: سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان در سال جاری هزار و 714 شغل است که براساس آمار موجود، تاکنون اطلاعات هزار و 67 نفر پس از حصول اطمینان از صحت آن در سامانه رصد ثبت شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت همه مسئولان ثلاث و حمایت‌های دولت خدمتگزار، مردم این خطه از میهن اسلامی در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود هر چه بیشتر اوضاع معیشتی و رفع محرومیت از چهره دیارشان باشند. 
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول