اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نسبت سال گذشته صورت گرفت

رشد 13،2 درصدی اشتغال در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رشد 2،13 درصدی اشتغال و 2،15 درصدی بهره‌برداری واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 13،2 درصدی اشتغال در شهرک‌های صنعتی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهرام کمال‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 541 اشتغال جدید در شهرها و نواحی صنعتی فارس ایجاد شده است.
وی همچنین با اشاره به افزایش بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در 9 ماهه امسال گفت: در این مدت 53 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 291 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
کمال‌زاده افزود: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز – لار و سروستان بیشترین آمار اشتغال و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.
معاون امور برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس افزود: بیشترین واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در این مدت مربوط به صنایع شیمیایی، فلزی و غذایی بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه تا پایان آذر ماه امسال و با احتساب واحدهای به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: شمار واحدهای صنعتی و تولیدی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به یک‌هزار و 397 واحد رسیده است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 338 واحد صنعتی نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.
انتهای پیام/ش30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول