اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ایجاد اشتغال پویا

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد اشتغال می‌کند

خبرگزاری فارس: طی نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با فرماندار سنقر توسعه و تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال پویا و مولد برای جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد اشتغال می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه صبح امروز در ادامه دیدارهایی‌ که با فرمانداران با هدف توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان دارد با فرماندار شهرستان سنقر دیدار و گفت‌وگو کرد.
براساس این گزارش، در این نشست که با حضور کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در دفتر فرمانداری سنقر برگزار شد؛ موضوعاتی با محور توسعه و تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال پویا و مولد برای جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید: طی این جلسه با توجه به نیازسنجی‌های به عمل آمده راه‌اندازی و تجهیز کارگاه UPVC در شهرستان سنقر در دست اقدام گرفت.
همچنین با توجه به توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای، انعقاد قرارداد با موضوع ساخت در و پنجره‌های UPVC برای پروژه مسکن مهر شهرستان در کارگاه‌های UPVC مراکز فنی و حرفه‌ای استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
در این جلسه به منظور تسریع در روند ساخت و احداث دهکده مهارت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری، مقرر شد تهیه زمین مناسب دهکده مهارتی با توجه به اهمیت ویژه این طرح در جلسات آتی فرمانداری سنقر پیگیری شود.
در پایان غلامرضا حیدری فرماندار سنقر از خدمات ارزشمند مجموعه فنی و حرفه‌ای به ویژه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قدردانی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول