اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

تحقق 100 درصدی اشتغال در کمیته امداد اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال جاری 7 هزار و 70 شغل سهمیه کمیته امداد بود که این تعداد تعهد محقق شده و در راستای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند.

تحقق 100 درصدی اشتغال در کمیته امداد اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اشغال مددجویان در کمیته امداد نیر اظهار داشت: توانمند‌سازی و شناساندن قابلیت‌های خانوارهای کمیته امداد سیاست اصلی ما در اجرای برنامه‌هاست که در این راستا اشتغال را در درون خانواده‌ها ایجاد کردیم.
وی با یادآوری اینکه استفاده از ظرفیت‌های شغلی خانوارها بهترین عامل در دسترسی به نیازهای اشتغال مددجویان است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان اردبیل در نظر دارد با شناسایی استعدادها و توانمندی خانوارها زمینه اشتغال 100 درصدی مددجویان را فراهم کرده و از وابستگی به نهاد کمیته امداد آنان را خارج سازد.
این مسئول بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خانوارهای نیازمند اما دارای توان شغلی آموزش داده می‌شوند، افزود: تعهدات اشتغالزایی کمیته امداد استان اردبیل در حد خوب و مناسب ارزیابی می‌شود که در این راستا نیز ما به تعهد خود به صورت 100 درصدی عمل کرده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: تا به امروز 7 هزار و 150 پرونده‌ برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
زلالی تصریح کرد: 7 هزار و 70 تعهد برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده بود که این تعداد تعهد شده تحقق یافته و در حال دریافت تسهیلات اشتغال هستند.
وی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده‌ها جهت توانمند‌سازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های خود را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: کمیته‌ امداد اردبیل در بحث اشتغال و خود کفایی و پرداخت تسهیلات برای خانواده‌ها گام‌های موثری برداشته است.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح کار انگیزی، هدف از اجرای طرح کار انگیزی برای خانواده‌ها را ایجاد انگیزه برای کسب و کار عنوان کرد و گفت: تعداد تعهد ما در بحث کار انگیزی 2 هزار شغل بود که امیدواریم این تعداد تحقق یافته و تا پایان سال جاری به دو برابر افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل همچنین از اجرای ساختار جدید در کمیته‌ امداد استان خبر داد و افزود: در این ساختار کلیه خدمات و برنامه‌ها از طریق مددکار به خانواده‌ها ارائه خواهد شد.
زلالی اظهار داشت:‌ فاز اول این ساختار جدید در مدیریت شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر، پارس‌آباد و بیله‌سوار که زیر مجموعه‌ اداری ندارند اجرا شده و فاز دوم این ساختار در نیمه‌ دوم دی ماه اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول