اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد آمل خبر داد

اجرای 2.5 برابری تعهدات اشتغالزایی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: 2.5 برابر تعهدات اشتغالزایی فرهنگی در شهرستان آمل اجرایی شده است.

اجرای 2.5 برابری تعهدات اشتغالزایی در آمل
محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در کارگروه اشتغال استان مازندران سهمیه اشتغالزایی این اداره 30 نفر تعیین شده بود، اظهار داشت: تا پایان آذر، میزان اشتغالزایی صورت گرفته در سامانه رصد 71 نفر بوده است.
وی عنوان کرد: این تعداد به میزان دو برابر تعهدات شهرستانی و استانی بوده است.
محمدی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان سال‌ جاری علاوه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان میزان اشتغالزایی در این بخش افزایش یابد، گفت: امیدواریم این میزان به چهار برابر تعهدات افزایش یابد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اعلام اینکه نهمین سوگواره تعزیه استان مازندران از 15 دی در این شهرستان آغاز می‌شود، ادامه داد: این سوگواره به مدت هفت شب از ساعت 19 با حضور گروه‌های تعزیه از سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این سوگواره گروه‌های برتر و میهمانی استان‌های گلستان و گیلان حضور دارند.
محمدی یادآور شد: این سوگواره هر شب به نشانی آمل، پایین بازار، تکیه هدایت (طایف آملی) با گروه‌های منتخب از شهرهای شمالی کشور برگزار می‌شود.
این مسئول با اعلام اینکه با توجه به در پیش بودن این سوگواره دیدار از حاج حسن مصفا معروف به حاج سقا از پیشکسوتان تعزیه این شهرستان صورت گرفته، بیان داشت: ایشان از بزرگان تعزیه در آمل هستند که به دلیل جراحی چشم دوره نقاهت خود را می‌گذرانند.
محمدی متذکر شد: حاج حسن مصفا در سال گذشته در همایش پیرغلامان اهل بیت، یکی از 14 نفر از سراسر ایران که یکی از چهره‌‌ها حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی بوده حضور داشته و توانست لوح یادبود « پیرغلام اهل بیت» را از رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول