اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی انتخابات هیئت رئیسه

علی منصوری‎رضی رئیس خانه مطبوعات گلستان شد

خبرگزاری فارس: طی یک انتخابات داخلی هیئت رئیسه علی منصوری‎رضی رئیس خانه مطبوعات استان گلستان شد.

علی منصوری‎رضی رئیس خانه مطبوعات گلستان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این انتخابات که بازرسان خانه مطبوعات و کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان حضور داشتند پس از رأی علی منصوری‎رضی به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان گلستان انتخاب شد.
همچنین در این انتخابات رجبعلی نیازمند به عنوان نایب‎ رئیس خانه مطبوعات، اسماعیل میر خزانه‎دار و محمد گل‎کش به عنوان منشی خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین محمد گل‎کش به عنوان مدیر خانه مطبوعات از اعضای هیئت مدیره انتخاب شد.
به منظور برنامه‎ریزی برای ارائه خدمات به جامعه مطبوعاتی و خبری استان همچنین اعضای کمیته چهارگانه پیشنهاد دادند که در پایان سیدجواد حسینی به عنوان رئیس کمیته رفاهی، معیشتی، اقتصادی و بیمه، اسماعیل میر به عنوان رئیس کمیته عضویت و جذب نیرو، رجبعلی نیازمند به عنوان رئیس کمیته حل اختلاف و غلامرضا رجایی به عنوان رئیس کمیته آموزش خانه مطبوعات معرفی شدند.
رئیس خانه مطبوعات استان گلستان در این جلسه ضمن تاکید بر وحدت و پرهیز از سیاسی‎کاری گفت: وحدت و یکدلی موجب قوام و دوام هر جمعی به خصوص خانه مطبوعات خواهد شد.
علی منصوری‎رضی اظهار داشت: وجود اختلاف یک امر طبیعی است اما باید تلاش کنیم تا در نتیجه کار به وحدت برسیم. باید تلاش کنیم ضمن ارائه خدمات مطلوب، خداوند را در همه حال حاضر و ناظر رفتار و اعمال خود بدانیم.
رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت: هر اقدامی که با توکل به خداوند همراه باشد قطعا آن اقدامات برکت می‎آورد.
در این جلسه همچنین اعضا پیشنهاداتی در خصوص تشکیل بانک اطلاعات، تشکیل اتاق فکر، تعیین راهبرد و تدوین سند چشم‎انداز برای توسعه بخش خبری، دیدار و رایزنی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اطلاعات استان، نماینده ولی فقیه در استان، تهیه مکان مستقل برای خانه مطبوعات و ... برای توسعه و پیشرفت جامعه خبری ارایه دادند.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول