اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‎عامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی گلستان خبر داد

پیشنهاد برگزاری 22 عنوان نمایشگاه در گلستان در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیر‎عامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان گفت: در سال 1391 پیشنهاد دادیم تا 22 عنوان نمایشگاه در استان برگزار شود.

پیشنهاد برگزاری 22 عنوان نمایشگاه در گلستان در سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد کفایی‎پور عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: از این تعداد، برای نخستین ‎بار میزبان سه عنوان نمایشگاه جدید در گلستان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: طبق تقویم سال 1390 تعداد 16 عنوان نمایشگاه مصوب و عملیاتی شد که برای سال آینده بنا داریم با ارتقای این میزان،به بخش زیرساخت‎های تولیدی و ظرفیت‌های ناشناخته در بخش صادرات کمک کنیم.
وی یادآور شد: در ابتدای شش‎ ماهه دوم، تقویم سال آینده تنظیم می‌شود لذا 22 عنوان نمایشگاه به کارگروه توسعه صادرات ارائه شد تا برای رفع هم‎پوشانی با سایر استان‎های کشور به دلیل جلوگیری از تداخل و انسجام بهتر شرکت‎های سراسر کشور و یا خارج از کشور برای حضور در برنامه‎های نمایشگاهی مشکلی پیش نیاید.
مدیر‎عامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در سه ماهه چهارم پایان سال هستیم طبق برنامه توانستیم همه نمایشگاه‎های پیش‎بینی شده را برگزار کنیم و این نقطه قوتی بود که اتفاق افتاد.
کفایی‎پور در خصوص تقویت صادرات اذعان داشت: تجار ترک نسبت به تجار ایرانی در بخش کالاهای تولیدی و صنعتی در برخی موارد از ایران جلوتر هستند اما این بدان معنی نیست که ما در بعضی کالاها توانایی نداریم اما باید تلاش کنیم تا با موقعیتی که در استان سامسون وجود دارد بهترین استفاده را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه برقراری ارتباط تجار ایرانی و تجار منطقه می‎تواند توانمندی صادرات استان را در سطح ملی به نمایش بگذارد، ابراز داشت: برقراری این ارتباط به شکل مشترک و صدور کالای ایرانی راهی موثر برای شکستن تحریم و ورود به بازار منطقه خواهد بود.
مدیر‎عامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان گفت: باید تلاش کنیم به شکل قوی و توانمند در نمایشگاه‎های منطقه حضور پیدا کنیم و از کالاهایی که به استانداردهای اروپا نزدیکتر هستند و شهرت بیشتری دارند استفاده تا از توان کشور مقابل در ارتباطات تجاری بهره‎مند شویم.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول