اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

تبعیت از ولایت فقیه اعتقاد همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد همه مسلمانان تبعیت از ولایت فقیه است.

تبعیت از ولایت فقیه اعتقاد همه مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه دوشنبه در حاشیه همایش بصیرت، تعهد و خدمت که در گرگان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نقطه اشتراک شیعه و سنی پذیرفتن ولایت است چرا که آنها معتقدند اگر کسی بمیرد و امام عصر خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
وی تصریح کرد: این شناخت تنها شناخت اسمی نیست چرا که دشمنان هم امام حسین (ع) را می‌شناختند، ولی از او اطاعت نکردند بنابراین آن شناختی مهم است که نتیجه‎اش تبعیت از ولایت، در عصر غیبت باشد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کسانی ‎که در مقابل فتنه‎ها سکوت می‎کنند در جایی‎ که امام، امر به آشکار دارد نوعی تمرد است.
طاهری افزود: اینکه کسی بگوید من بعضی از حرف‎های خدا، پیغمبر (ص) و امام را قبول دارم، کافر مطلق است، اما نه کافری که بدنش نجس باشد چرا که خدا را قبول دارد پس حرمتش باید حفظ شود ؛ اما مومن مسلمان نیست.
وی در پاسخ به این سوال که اگر فتنه‎گران توبه کنند پس ظلمی که به مردم شده چه می‎شود، خاطرنشان کرد: آنهایی ‎که به مردم ظلم کردند توبه‎شان زمانی قبول می‎شود که حق مظلوم را ادا کنند، اما اگر کسی سکوتش دیگران را منحرف نکرده باشد، فقط خودش از قافله عقب مانده است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با عوامل فتنه اذعان داشت: مهدی هاشمی فرار کرده و سران فتنه از جمله کروبی و موسوی، تدبیر نظام بر این بود که با آنها برخورد حبس نشود، اما مردم در عمل آنان را مانند مرده‌های متحرک می‎دانند.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول