اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

فروپاشی نظام ولایت فقیه هدف فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: فروپاشی نظام مترقی ولایت فقیه، تغییر قانون اساسی، ازبین بردن برخی نهادهای اساسی و انحراف در انقلاب اسلامی هدف نهایی جریان فتنه بود.

فروپاشی نظام ولایت فقیه هدف فتنه‌گران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: فتنه‌گران پیش از این نیز در زمان مشروطه اقدام به چنین کاری کرده و موجب شدند تا مشروطه سر از استبداد رضاخانی درآورد.
وی افزود: طبق گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس که در روزهای اخیر قرائت شد، سران فتنه 88، در سال 85 جلسات خود را آغاز و طراحی این فتنه بزرگ را در دستور کار خود قرار دادند و در راه رسیدن به قدرت از تمامی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کردند.
امام جمعه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: فتنه‌گران تنها راهی که برای ساقط کردن رهبر معظم انقلاب از ولایت و متلاشی کردن نظام می‌پنداشتند استفاده از انقلاب مخملی و جنگ نرم بدون خونریزی بود که در این راستا همچون کشورهای اکراین و گرجستان باید راه‌های مشخصی را طی می‌کردند.
به گفته وی نمادسازی، رخ دادن این انقلاب در زمان انتخابات، اعلام تقلب در انتخابات، اعلام به هواداران برای آمدن به خیابان‌ها برای اعتراض و در آخر ورود فشار بر هیئت حاکمه برای ابطال انتخابات و اعتراف آنها به ناتوانی در برگزاری انتخابات سالم که لزوم ورود ناظران خارجی را ایجاد می‌کند و در نهایت این ناظران خود شخص مورد نظر را روز انتخابات معرفی می‌کنند از راه‌های ایجاد این انقلاب مخملی است.
موسوی بیان داشت: در فتنه سال 88 جمعی از فریب‌خوردگان داخلی، معاندان، منافقان کددار، انجمن پادشاهی، بهایی‌ها، ضد انقلابیون به همراه استکبار جهانی در یک فتنه پیچیده اقدام به راه‌اندازی انقلاب مخملی در ایران اسلامی کردند و تمامی این راه‌ها را بر طبق نقشه مرحله به مرحله پیش بردند.
وی تصریح کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم ایران اسلامی در حرکتی خود جوش علیه فتنه‌گران وارد عمل شدند و با حضور بی‌نظیر 50 میلیونی خود از اسلام، تشیع، مکتب امام حسین‌(ع)، آرمان‌های نظام و ولایت فقیه دفاع کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.
خطیب جمعه آران و بیدگل یادآور شد: در این جریان و با این حماسه غرورآفرین ملت ایران اسلامی بر جریان فتنه خط بطلان کشیده شد و نتیجه آن جز شکست استکبار، دشمنان و فتنه‌گران و پیروزی رهبر و امت به پا خاسته انقلاب نبود.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول