اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

علاقه مردم به ولایت فقیه وصف‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: مردم علاقه‌ای وصف‌ناپذیر به مقام عظمای ولایت دارند و همیشه در عرصه دفاع از انقلاب در خط مقدم حضوری پرشور دارند.

علاقه مردم به ولایت فقیه وصف‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در همایش بصیرت و آگاهی که با حضور جمع کثیری از مدیران و پرسنل شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران تا پای جان حافظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری خواهند بود، اظهار کرد: در مدت 30 سال و اندی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد هر زمان که انقلاب و نظام در معرض توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته امت حزب الله با حضور خود در صحنه، ‌توطئه‌ها را خنثی کرده و مدافع حریم ولایت بوده است.
وی به قیام مردم قم در سال 56 اشاره و خاطر نشان کرد: قیام 19 دی مردم قم حاصل جانفشانی‌های جوانان و مردم غیور قم در حمایت از اسلام و حضرت امام خمینی (ره) بود و این نهضت باید برای همیشه زنده و جاوید نگه داشته شود.
دلبری تصریح کرد: حماسه 9 دی سال 88 یکی از حماسه‌های تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که با روشنگری و بصیرت مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.
شهردار قم خاطر نشان کرد: حضور گسترده، ‌منسجم و پرشور مردم ایران در این حماسه،‌ مهر بطلان بر اقدام فتنه‌گران و حامیان آنها و نیز رفراندومی جدید بر حقانیت انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه هنوز جریان فتنه و دشمنان ایران اسلامی از بین نرفته است، افزود: مردم قم همچون گذشته در سال 88 نیز پیشقراول انقلاب اسلامی بوده و با حضور خود در صحنه راهپیمایی، ‌انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند و این نشانه عمیق بودن علاقه و اعتقاد مردم قم به ولایت فقیه است.  
شهردار قم با اشاره به تبلیغات پیچیده دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سعی داشتند ولایت فقیه را خدشه دار کنند، نقشه‌ای که به لطف خدا هیچگاه به نتیجه نرسید.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول