اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

سران فتنه هدفی جز ضربه زدن به ولایت فقیه نداشتند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: آشوب گران سال 88 و سران جاهل آن هدفی جز ضربه به موجودیت نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه نداشتند.

سران فتنه هدفی جز ضربه زدن به ولایت فقیه نداشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فتنه‌گران امنیت و مصالح ملی را فدای سیاست زدگی و جاه طلبی خود کردند که حاصلی جز خفت و خواری و رذالت برای آنها در برنداشت.
وی با اشاره به اینکه 9 دی روز وحدت و همگرایی آحاد امت اسلامی ایران زمین است و روز میثاق ملت با رهبر است، اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند کوچک‌ترین تحرکات ضد دینی و انقلابی را بر نمی‌تابند و هوشیارانه در صحنه باقی می‌مانند.
بحرانی اظهارداشت: مسئولان و کارکنان دستگاه قضا در استان بوشهر نیز در آستانه این روز خجسته با فرماندهی کل قوا و نایب برحق امام منتظر و آرمان‌ها و ارزش‌های دینی امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند تا همچون خاری بر پیکره بدخواهان نظام، انقلاب و رهبری فرود آیند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بزرگداشت یوم الله 9 دی یادآور رسوایی فتنه گران و کج اندیشان و جاودانگی حق و حقیقت است.
بحرانی ادامه داد: 9 دی روزی ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت باقی می‌ماند.
وی بیان کرد: امت حق طلب با حضور پرشور خود و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در راهپیمایی 9دی سال 88 چهره ننگین استکبار جهانی و معاندین داخلی و خارجی نظام مقدس اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
بحرانی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در 9 دی فرجام خفت بار خط فتنه و توطئه علیه نظام ولایی و مردمی را با هوشمندی و بیداری و حضور به موقع عاشورایی به منصه ظهور رساندند.
انتهای پیام/و30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول