اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس

نگاه ما به ولایت فقیه نگاه اعتقادی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: نگاه ما به ولایت فقیه یک نگاه اعتقادی است.

نگاه ما به ولایت فقیه نگاه اعتقادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در همایش بصیرت‌افزایی بسیجیان سپاه ثارالله شیراز اظهار داشت: نهم دی ماه تجلی دوباره‌ای از غدیر خم بود چرا که لبیک گفتن به ولی فقیه لبیک گفتن به امام معصوم است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس افزود: علی (ع) یک جریان، الگو و اسوه بود که برای ما ملاک و معیار است چرا که رسول خدا در غدیر خم تمام مجاهدت‌های انبیا را رونمایی و پیام بزرگ امامت و ولایت را برای بشر صادر کرد.
وی تصریح کرد: پس از رحلت رسول خدا دشمنان، مردم و امامت را از یکدیگر جدا کردند و خانه‌نشینی علی (ع) و 50 سال بعد حادثه عاشورا را شاهد بودیم که آن نیز نتیجه جدایی و بی‌وفایی مردم به امامت بود.
علیزاده با بیان اینکه ولی فقیه جانشین امام معصوم است ابراز داشت: اندیشه ولایت فقیه ریشه در آموزه‌های دینی ما دارد و یک بحث اعتقادی است که دشمن به خیال خام خود در فتنه سال 88 به دنبال آسیب رساندن به آن بود.
وی اضافه کرد: برخی از خواص نیز عروسک صحنه‌ای شدند که صحنه‌گردان آن دشمن قداره‌کش ملت ایران بود و خبرگزاری‌های خارجی نیز طراحان اصلی صحنه‌ای بودند که در نهایت به حریم عاشورا توهین شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بی‌بصیرتی، بی‌خردی و لجاجت برخی خواص باعث شد تا فتنه ادامه یابد و در نهایت مردم ایران با درک و بصیرت بالای خود حماسه نهم دی ماه را رقم زدند.
وی گفت: هنر نهم دی ماه در این بود که فریب خوردگان فتنه هدایت شدند و بسیاری از گمراهان در حماسه نهم دی که یک طرف آن پرچم سرخ تفکر عاشورایی بود و طرف دیگر بیرق سبز مهدوی از خواب بیدار شده و به مردم ولایت‌مدار بپیوندند.
علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دغدغه همگی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری و رأی دادن به فرد اصلح باشد.
وی ادامه داد: با رعایت تمام ضوابط و قانون اساسی آنگونه که مصلحت انقلاب است عمل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم آرایمان به هدر رود چرا که انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده که آن را ارزان به دست دشمنان بسپاریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی کسانی هستند که قدر قطره قطره خون شهدا را می‌دانند و با نگاه اعتقادی به ولایت فقیه همواره آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در همایش بصیرت‌افزایی بسیجیان سپاه ثارالله شیراز گفت: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی حماسه‌آفرینان نهم دی ماه هستند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران همانطور که در نهم دی ماه 88 همراه با تمام اقشار مردم در دفاع از انقلاب و ولایت به صحنه آمدند در آینده مسیر انقلاب نیز حافظ ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه هستند.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول