اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

وجود ولایت فقیه ضامن پایداری انقلاب است

خبرگزاری فارس: مشاور اجرایی مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: وجود ولایت فقیه ضامن پایداری انقلاب است.

وجود ولایت فقیه ضامن پایداری انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا قربانی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی و اطلاع‌رسانی برنامه‌‎های گرامیداشت سی و سومین دهه مبارک فجر در این استان، اظهار داشت: دهه فجر امسال از اهمیت بسزایی در مقایسه با دهه‌های گذشته برخوردار است که همین امر ضرورت برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های مناسب را بیش از پیش ایجاب کرده است.
وی مصادف شدن دهه فجر امسال با ولادت نبی مکرم اسلام(ص) را یکی از جلوه‌های زیبایی برگزاری مراسم امسال برشمرد و گفت: هدف از اجرای برنامه‌ها در این دهه تجدید خاطرات شیرین روزهای پیروزی مردم این سرزمین در برابر استعمار و استکبار است.
قربانی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت این دهه از سوی سازمان صدا و سیمای این استان، گفت: دعوت از نخبگان، انتشار مقالات، زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در برپایی جشن‌‌ها، بهره‌گیری از خبرنگاران آزاد به‌منظور فضاسازی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن از مهم‌ترین این وظایف است.
مشاور اجرایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ادامه توده مردم را مهم‌ترین ابزار دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای کشور برشمرد و گفت: امسال با توجه به شرایط خاص منطقه و برنامه‌ریزی گسترده دشمن در راستای تضعیف ولایت و توسعه ابعاد جنگ نرم دشمن حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن می‌تواند پاسخ محکمی بر توطئه‌های دشمن باشد.
وی خاطرنشان کرد: حرکت به سمت و سوی پیروزی در هر جامعه ای به سه عامل آرمان و ایدئولوژی، رهبری شایسته و وفاداری و پشتوانه مردم بستگی دارد که این سه عامل در بین ملت ایران وجود دارد.
قربانی همچنین حضور مردم در صحنه و رهبری و ولایت فقیه را از جمله مهم‌ترین عوامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در این ایام تلاش کنیم تا با نگاه به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اصول،ارزش‌ها و آرمان‌های حاکم در پیروزی انقلاب، با شناساندن نقش رهبری در پیروزی انقلاب و آسیب‌شناسی 33 سال انقلاب، بتوانیم به نقطه مطلوبی که حضرت امام برای انقلاب ترسیم کرده اند، برسیم.
وی در مورد توجه به لزوم حفظ جایگاه ولایت فقیه در کشور گفت: از آغاز مبارزات پر شور مردم ایران علیه نظام طاغوت تا به امروز نقش رهبری و ولایت فقیه در مقابله با جریانات ضد انقلاب بسیار حائز اهمیت بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول