اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش:

توجه دولت به زیرساخت‏های ورزش بی‏سابقه است

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان در شاهرود گفت: در دولت‏های نهم و دهم با تدابیر اندیشیده شده، توجه زیادی به زیرساخت‏های ورزش در کشور شده است.

توجه دولت به زیرساخت‏های ورزش بی‏سابقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد عباسی عصر امروز در نشستی با روسا، نواب رئیس بانوان، پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان شاهرود که در حاشیه سفر به این شهرستان و بازدید از طرح‏های در دست اجرا انجام شد، خواستار توجه بیشتر به امور ورزشی در شهرستان‏ها شد.
وی اظهار کرد: در برهه کنونی، عزت انقلاب اسلامی به این است که مردم و مسئولان در کنار هم باشند و مشکلات عامه مردم در بخش‏های مختلف به طور حضوری و با ملاقات‏هایی که انجام می‏شود، برطرف شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز باید خداوند متعال را شاکر بود که کشور اسلامی ایران در مسیر ولایت و عدالت قرار گرفته است و با شتاب در راستای نیل به اهداف خود به پیش می‏رود.
عباسی بیان داشت: ورزش نیز در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر می‏گذارد و دیگر همه می‏دانند که ورزش بی‏شک سلامت را برای ملت به ارمغان می‏آورد و از این رو، توجه به موضوع ورزش از واجبات اموری است که باید سرلوحه کار مردم و مسئولان باشد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در بیانات خود از جوانان کشورمان درخواست کرده‏اند تا تحصیل، تهذیب و ورزش را در زمره برنامه‏هایشان قرار دهند و به آن بپردازند و امروز وزارت ورزش و جوانان هم در این راستا حرکت خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در دولت‏های نهم و دهم توجه زیادی به زیرساخت‏های ورزشی و ایجاد امکانات و تهیه تجهیزات مورد نیاز شده که در نوع خود بی‏سابقه بوده است.
عباسی اضافه کرد: در همین راستا و در نخستین فرصت، نسبت به تعیین پیمانکار برای ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود اقدام و سعی می‏شود تا روند انجام کار با شتاب بیشتری پیش برود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان با مساعدت استانداری سمنان در شاهرود خبر داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول