اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابهر:

50 درصد مددجویان ابهری در چرخه اشتغال وارد شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر 50 درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در چرخه اشتغال این نهاد وارد شده‌‌اند.

50 درصد مددجویان ابهری در چرخه اشتغال وارد شده‌اند
مظاهر قنبری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 903 خانوار زیر پوشش کمبته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هزار و 736 مددجو از تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر استفاده می‌کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: تسهیلات ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در 36 سرفصل کاری به این مددجویان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد ادامه داد: بر طبق این رویکرد مسئولان این نهاد در نظر دارند، از وابستگی دایمی مددجویان زیر پوشش به کمیته امداد امام خمینی (ره) جلوگیری و آنها را به خودکفایی برسانند.
قنبری از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر را جلوگیری از مهاجرت روستاییان عنوان کرد و افزود: در این زمینه اقدامات چشمگیری توسط این نهاد صورت گرفته است.
وی اقدامات انجام شده در زمینه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و همچنین مهاجرت از شهر به روستا را اعطای وام‌ به مددجویان عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با بیان اینکه وام‌های بانکی پرداختی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب وام‌های خوداشتغالی بوده است، ادامه داد: اعطای این وام‌ها موجب ایجاد زمینه خودکفایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد می‌شود.
وی محرومیت‌زدایی را نیز از دیگر اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اجرای طرح‌های مختلف عنوان کرد.
قنبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) 50 درصد از مددجویان زیر پوشش این نهاد در چرخه اشتغال وارد شده‌اند، ادامه داد: از مجموع خانوارهای زیر پوشش این نهاد یک هزار و 467 خانوار در چرخه اشتغال وارد شده‌اند.
وی از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر در زمینه توانمندسازی مددجویان را اخذ تخفیفات ویژه به مددجویان زیر پوشش این نهاد از ادارات و سازمان مختلف عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر اذعان داشت: گرفتن پروانه ساخت مسکن از شهرداری و بنیاد مسکن دارای  تخفیف نیز از دیگر اقداماتی است که در زمینه توانمندسازی هر چه بیشتر مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول