اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

زباله‌ها در مبدأ تفکیک شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: زباله‌ها باید در مبدأ تولید تفکیک و آماده بازیافت شوند.

زباله‌ها در مبدأ تفکیک شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: زباله در سطح شهرستان شوشتر باید از مبدأ تولید تفکیک و برای بازیافت آماده شود و در این باره باید شورای شهر تصمیمی اتخاذ کند.
ویادامه داد: پیشنهاد می‌شود دستگاه‌های خورد کن زباله‌های خشک و پرس خانگی به شهروندان شوشتری اهدا شود تا زباله‌ها در محل منازل مردم تفکیک و خورد شود و این می‌تواند مشکلات شهرداری را تا حد زیادی کاهش دهد.
وی با اشاره به شرایط موجود در شهرداری شوشتر گفت: واگذاری جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی از پیشنهاد‌هایی است که در سال‌های گذشته نیز انجام شده است ولی هیچ اقدامی برای عملی شدن آن نشده و به این دلیل باید برای اجرایی شدن این مهم اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر مشکلات زیادی وجود دارد که شهرداری باید برای حل آن‌ها راهکار ارائه دهد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید با توجه به کوچک‌سازی سیستم کار شهرداری برای چابک‌سازی مجموعه اقدام کند و بهترین کار در این باره تنها مدیریت امور است.
سلطانیان خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهرداری شوشتر در شرایط کنونی همگی فعال هستند و باید برای فعالیت بیشتر و رسیدن به نتیجه این پروژه‌ها تلاش کرد.
وی افزود: برخی از این پروژه‌ها در کمتر از 24 ساعت و برخی دیگر در مدت 72 ساعت تجهیز کارگاه کرده و فعالیت عمرانی خود را آغاز کرده‌اند که این باعث امیدواری است.
وی با اشاره به این پروژه‌ها افزود: یکی از این پروژه‌های بزرگ احداث فاز دوم پارک ساحلی شادروان است که امسال آغاز و به پایان می‌رسد.
سلطانیان با اشاره به اهمیت این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه به دلیل همجواری با اثر ثبت جهانی پل شادروان از اهمیت خاصی برخوردار است.
این عضو کمیسیون عمران شورای شهر شوشتر تاکید کرد: اجرای این پروژه‌های عمرانی در سطح شهر شوشتر به همراه پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی می‌تواند تحولی عمرانی در سطح شهر شوشتر ایجاد کند.
وی بیان کرد: تغییر چهره فرسوده شهر شوشتر همیشه درخواست مردم بوده است و به این دلیل اجرای این پروژه‌ها برای این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول