اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تنکابن خبر داد

اجرا و توسعه طرح تفکیک زباله در تنکابن

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تنکابن گفت: در طرح تفکیک زباله از مبدا در بخش مرکزی تنکابن، برنامه‌های خوبی در حال اجرا است که به‌زودی گسترش می‌یابد.

اجرا و توسعه طرح تفکیک زباله در تنکابن
ابوالحسن آقاجان‌کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: بخش مرکزی تنکابن دارای 120 روستا با 63 دهیاری است که از مجموع این دهیاری‌ها 58 دهیاری مصوب و هشت دهیاری غیرمصوب هستند.
وی جمعیت بخش مرکزی تنکابن را 43 هزار نفر اعلام کرد و ابراز داشت: برای حل مشکلات آب شرب در این بخش چاه آب شرب زنگشامحله تکمیل شده و در صورت بهره‌برداری از شبکه احداثی این چاه، بیشتر روستاهای اطراف از آب شرب مناسب بهره‌مند می‌شوند.
آقاجان‌کردی ادامه داد: برای حل اساسی مشکل آب آشامیدنی این بخش، چند چشمه با دبی آب مناسب در منطقه آغوزهال ساماندهی شده‌اند و سیستم منبع آن احداث شده است.
این مسئول تصریح کرد: شبکه‌های آبرسانی آن شامل لوله‌گذاری باید انجام شود و در صورت انجام این امور به طور کل مشکل تامین آب شرب بهداشتی مردم بیشتر روستاهای بخش مرکزی حل می‌شود.
بخشدار مرکزی تنکابن خاطرنشان کرد: بخشداری مرکزی برای سال 91 برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد که از جمله مهم‌ترین آنها ساماندهی وضعیت ساختمانی و چارت اداری دهیاری‌ها است که تعیین جایگاه حقوقی و وضعیت بیمه آنها انجام شده و برای استخدام آنها نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته که استانداری قول مساعد در این زمینه داده است.
آقاجان‌کردی در ادامه با اشاره به اینکه استانداری مازندران و دفتر امور شوراها و دهیاری‌ها کمک‌های خوبی در بخش پسماند کرده، متذکر شد: نصب سطل‌های زباله و تامین ماشین‌آلات حمل از جمله آنها است.
وی تاکید کرد: در طرح تفکیک زباله از مبدا نیز در بخش مرکزی تنکابن برنامه‌های خوبی در حال اجرا است که به زودی گسترش می‌یابد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول