اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تعیین مسیر 7 کیلومتری برای دفع زباله‌های شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تعیین مسیر 7 کیلومتری برای دفع زباله‌های شهر آبپخش خبر داد.

تعیین مسیر 7 کیلومتری برای دفع زباله‌های شهر آبپخش
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: مسئله بهداشت و سلامت به دلیل ارتباط مستقیم و تنگاتنگی که با زندگی مردم دارد از مسائل مهم و کلان تلقی می‌شود و شهرداری آبپخش به این امر توجه ویژه دارد.
وی افزود: شهرداری آبپخش در نیمه نخست سال جاری با نصب بیش از 100 سطل زباله در سطح شهر اقدامی مهم در راستای بهبود وضعیت بهداشتی شهر و ارتقای شاخص‌های بهداشتی برداشته و شهروندان نیز از بهبود وضعیت بهداشتی در شهر آبپخش ابراز رضایت کرده‌اند.
موسوی با اشاره به جمع‌آوری روزانه زباله‌های شهری و دفن آنها در محل مناسب اذعان داشت: گروه خدمات شهری شهرداری آبپخش به طور منظم و روزانه نسبت به جمع‌آوری زباله‌های شهری شهروندان آبپخشی اقدام و آنها را در محل مناسب تدفین می‌‌کند.
شهردار آبپخش عنوان داشت: برای دفن زباله‌های شهری آبپخش مسیری 7 کیلومتری در نظر گرفته شده به طوری که هیچ خطری شهروندان آبپخشی را تهدید نمی‌کند و به طور مکرر توسط لودر و امکانات شهرداری شاهد امحای زباله‌های شهری هستیم.
موسوی با بیان اهمیت همکاری مردم در بهبود بیش از پیش وضعیت بهداشتی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: شهروندان آبپخشی می‌توانند با نصب تورهای جمع‌آوری زباله در محلات و درب منازل شهرداری را در راستای جمع‌آوری زباله یاری رسانند و به زیبایی و طراوت چهره شهر نیز کمک قابل توجهی کنند.
وی ادامه داد: بازیافت زباله از موارد مهمی است که همواره در سطح کلان مورد توجه قرارگرفته و در سطح شهرستان نیز در ارتباط با امر بازیافت زباله گرفته خواهد شد.
این مسئول ابراز داشت: یکی از مرغداری‌های شهر آبپخش اقدام به زنده‌کشی مرغ دارد و مسائل بهداشتی را به طور مطلوب رعایت نمی‌کند و از مسئولان ‌ذی‌صلاح می‌خواهیم برای حفظ سلامت شهروندان با وی برخورد جدی و قاطع کنند.
شهردار آبپخش بیان داشت: مسئله جمع‌آوری احشام ولگرد از سطح شهر از مواردی است که همواره شهرداری بر آن تاکید داشته و از شهروندان می‌خواهیم در این زمینه با شهرداری و سایر مسئولان اجرایی بخش همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول