اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان:

فعالیت‌های قرآنی را نمی‌شود با پنجه‌های افراد اندازه‌گیری کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: تمامی مجموعه‌های استان باید فارغ از مباحث اداری به مسابقات کشوری اذان و تواشیح توجه کنند و فعالیت‌های قرآنی را نمی‌شود با پنجه‌های افراد اندازه‌گیری کرد.

فعالیت‌های قرآنی را نمی‌شود با پنجه‌های افراد اندازه‌گیری کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در نخستین جلسه مسئولان کمیته‌های اجرایی مسابقات کشوری تواشیح، اذان، هم‌خوانی و ابتهال اظهار داشت: تمامی مجموعه‌های استان باید فارغ از مباحث اداری به مسابقات کشوری اذان و تواشیح توجه کنند و فعالیت‌های قرآنی را نمی‌شود با پنجه‌های افراد اندازه‌گیری کرد.
وی به پیشتاز بودن اصفهان در حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: این حماسه تاریخی در 8 دی ماه 88 از اصفهان آغاز شده است و با اجتماع میلیونی مردم در 9 دی ماه به یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم در 9 دی برای مقابله با فتنه‌گری‌های دشمنان نظام ضروری بوده است، تصریح کرد: حماسه مردم در 9 دی از یک بحران فزاینده‌ای که دشمنان و فتنه‌گران به دنبال زمین‌گیر کردن ایران بوده‌اند، جلوگیری کرده است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی بصیرت جامعه دینی ایران بود، اضافه کرد: مردم در وقایع پس از انتخابات 88 با تمام توان خود از مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان عبور کردند و بیعت خود را با امامت امت به اثبات رسانیدند.
اسماعیلی به هدف از برگزاری این جلسه به منظور برگزاری این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: افزایش تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه و اعلام رسمی میزبانی اصفهان از مسابقات کشوری اذان و تواشیح از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ایام‌الله دهه فجر ادامه داد: تمامی برنامه‌های اجرایی در استان به یک هم‌افزایی درونی نیاز دارد و سرافرازی اصفهان از میزبانی این مسابقات نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه در استان اشاره کرد و گفت: نور و برکت به صورت ملموس در این مسابقات وجود دارد و فعالیت‌های قرآنی را نمی‌شود با پنجه‌های افراد اندازه‌گیری کرد و تمامی مجموعه‌های اجرایی استان باید فارغ از مباحث و مشکلات اداری این مسابقات را برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی نگاه ویژه و اهتمام خاص تمامی مجموعه‌های اجرایی را می‌طلبد، اظهار داشت: این مسابقات در سال جاری در یک زمان خاص برگزار می‌شود و هم‌زمانی مسابقات با دهه فجر یک ویژگی چند برابری را به این برنامه قرآنی می‌دهد.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر در نزدیکی زمان انتخابات قرار داریم، افزود: هم‌اکنون با توجه به نزدیکی زمان انتخابات جامعه نیازمند تزریق نشاط دینی است و ملت ایران به انتخابات نیز یک نگاه تکلیفی دارد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات نشاط دینی را برای حضور ویژه‌تر افراد در انتخابات فراهم می‌کند، تصریح کرد: تلاقی زمان‌ها این مسابقات با دهه فجر جاری نیز به انتخابات به صورت ویژه کمک می‌کند و وظایف و تمامی برنامه‌ریزی‌های تمامی کمیته‌های برگزاری این مسابقات باید مشخص شود.
انتهای پیام/خ۲۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول