اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قرآنی استاندار مازندران:

نگاه به فعالیت‌های قرآنی نباید کاسب‌کارانه باشد

خبرگزاری فارس: مشاور قرآنی استاندار مازندران گفت: نگاه به فعالیت‌های قرآنی نباید نگاه کاسب‌کارانه باشد.

نگاه به فعالیت‌های قرآنی نباید کاسب‌کارانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، نخستین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر مازندران در اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور اعضای کمیته قرآنی استان برگزار شد.
مشاور قرآنی استاندار مازندران و مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان در این نشست گفت: کمیته‌های 22 گانه دهه فجر در سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند. 
سعید قربانی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دستگاه‌های قرآنی، شناخت آسیب‌های قرآنی، پیگیری و ریشه‌کن کردن آن آسیب‌ها است
قربانی با بیان اینکه نگاه به فعالیت‌های قرآنی نباید نگاه کاسب‌کارانه باشد، تصریح کرد: تمام مسئولان خود را بدهکار به قرآن می‌دانند و از سوی دستگاه‌ها تعامل خوبی در ارتقای فعالیت‌های قرآنی وجود دارد.
مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان مازندران خاطرنشان کرد: دومین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر مازندران چهارشنبه 14 دی‌ به میزبانی اداره‌کل بهزیستی استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته درباره برنامه پیشنهادی قرآنی این ستاد نظرات خود را ابراز کنند.
در خبر دیگر از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران آمده است: حدود 7 هزار و 500 مفاصا حساب برای موقوفات مازندران صادر شد.
حجت الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مازندران دارای 12هزار و 598 موقوفه متصرفی و 948 موقوفه غیر متصرفی است، ابراز داشت: این موقوفات دارای 132 هزار و 50 رقبه است و مازندران رتبه سوم از این نظر را در کشور دارد.
وی از تمام متولیان موقوفات غیرمتصرفی درخواست کرد که با شعبه حسابرسی تحقیق اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همکاری کنند تا برای اجرای دقیق نیت واقفان اقدام شود.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول