اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فیروزکوه خبر داد

تسریع در روند ایجاد موسسات قرآنی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه از بررسی اسناد و مدارک متقاضیان موسسات و خانه‏های قرآنی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

تسریع در روند ایجاد موسسات قرآنی در فیروزکوه
حجت‏الاسلام داوود ضمیررضوانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در این باره بیان داشت: با حضور کارشناس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان تهران، اسناد و مدارک خانه‏های قرآنی شهرستان فیروزکوه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بررسی شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: در این مقطع، پرونده دو متقاضی موسسه قرآنی و دو متقاضی خانه قرآن روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
ضمیررضوانی افزود: با توجه به نیاز شهرستان و بعد مسافت فیروزکوه از مرکز استان تهران، مقرر شد تا بدون گذراندن دوران مجوز موقت، مجوز دائمی برای موسسات قرآنی صادر شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: بررسی اسناد و مدارک متقاضیان موسسات و خانه‏های قرآنی با پیگیری‏های این اداره انجام شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری گفتمان دینی در دبیرستان 17 شهریور فیروزکوه خبر داد و گفت: گفتمان دینی با محوریت شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) در دبیرستان دخترانه 17 شهریور فیروزکوه برگزار شد.
ضمیررضوانی افزود: در این گفتمان، به چگونگی تشریف فرمایی حضرت معصومه (س) به ایران و ماجرای حضور ایشان در شهر قم اشاره شد و دانش‏آموزان با القاب این بانوی بزرگوار اسلام شامل "تقیه"، "شفیعه"، "مرضیه"، "رضیه"، "محدثه" و "کریمه" آشنا شدند.
وی بیان کرد: همواره در زیارت آن بانوی بزرگوار می‏خواهیم که ایشان در نزد خدای متعال از ما شفاعت کنند و لازم بود تا دانش‏آموزان با این مفاهیم آشنا شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه به توزیع ماهنامه "اندیشه معلم" در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: ماهنامه علمی و فرهنگی اندیشه معلم بین دبیران و کادر آموزشی دبیرستان‏ها و مدارس شهر فیروزکوه توزیع شد.
ضمیررضوانی اضافه کرد: 150 جلد نشریه معلم در پیش‏شماره اول و دوم با موضوعاتی از قبیل هنر تربیت، کودکان‏ بردگان امپراطوری رسانه، تشکیل خانواده و رفع نیازمندی‏ها و مالیخولیای صهیون، در بین کادر آموزشی و دبیران دبیرستان‏ها و مدارس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه توزیع شد.
ضمیررضوانی همچنین از برگزاری جلسه روحانیان شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: جلسه روحانیان شهرستان فیروزکوه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و با حضور امام جمعه فیروزکوه برگزار شد در آن، مسائل و مشکلات فرهنگی و دینی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: روحانیان فیروزکوهی در پایان این نشست ضمن تاکید بر توجه بیشتر هیئت‏های مذهبی و تشکل‏های مردمی نسبت به مناسبت‏های مذهبی و استفاده بهتر از این ایام برای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) در بین اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان، خواستار کمک دولت برای احداث خانه عالم در شهرها و روستاها برای حضور روحانیان و بیان مضرات بی‏حجابی و بدحجابی، مصرف مواد مخدر و . . . از سوی مبلغان شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول