اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور خبر داد

فعالیت 16 مرکز قرآنی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور از فعالیت شش مرکز شهری و 10 مرکز قرآنی روستایی در شهرستان نور خبر داد.

فعالیت 16 مرکز قرآنی در شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز و قرآن شهرستان نور بیان داشت: دوره آموزشی توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان اداره‌های برگزار می‌شود.
این مسئول گفت: در زیارت وارث شهادت می‌دهیم که ما نماز را اقامه کردیم، باید بدانیم اقامه نماز با خواندن نماز متفاوت است.
وی اظهار داشت: خواندن نماز به جای آوردن فریضه واجب نماز توسط خود شخص در هر مکان است اما اقامه نماز ترویج این فریضه در جامعه و آموزش صحیح آن در مدرسه‌ها و بین افراد جامعه محسوب می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز اداره‌های شهرستان نور تصریح کرد: کمتر کاری که این ستاد باید بکند، احیا و اقامه نماز در اداره‌ها و نهادها است.
رمضانی برای کیفیت بخشی به امور ستاد اقامه نماز پیشنهاد کرد: جلسه‌های ماهانه تخصصی قرآن و نماز با رابطان نماز و متخصصان قرآنی اداره‌های برگزار شود و از نمازخانه‌های اداره‌‌ها، آموزشگاه‌ها و مدرسه‌ها بازدید و نقاط ضعف و قوت بررسی شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور افزود: با تاسیس حوزه علمیه در شهرستان بخشی از کمبود روحانی جبران شد و می‌توان مدرسه‌های بیشتری را برای برپایی نماز جماعت پوشش داد.
وی با اشاره به فرموده رهبری درباره پیوست فرهنگی بیان داشت: این امر به معنای آن است که در همه جا و همه امور مسائل فرهنگی و مذهبی و مکان نماز خانه دیده شود.
رمضانی تاکید کرد: بر اساس این فرموده متولیان امر مسکن در شهرک‌ها و مسکن مهر فضای مذهبی مناسب را در این مکان‌ها در نظر بگیرند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول