اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های لرستان خواستار شد

توسعه مراکز مشاوره و روان‌درمانی در زندان‌ها‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به جایگاه مراکز مشاوره در زندان‌ها گفت: نقش این مراکز در ایجاد تحول مثبت و فرآیند بازگشت زندانیان به جامعه با اهمیت است.

توسعه مراکز مشاوره و روان‌درمانی در زندان‌ها‌
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، محمدعلی محمدی در جمع روانشناسان شاغل در زندان‌های لرستان گفت: برنامه‌های مراقبتی و بهداشت روانی زندانیان بهبود می‌یابد.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی مراکز مشاوره در زندان‌ها سرآغاز حرکتی اثرگذار در فرایند اصلاح و تربیت زندانیان است که باید بیشتر به آن توجه کرد.
مدیرکل زندان‌های لرستان اظهار داشت: مراکز مشاوره زندان‌ها نقش مهمی در بهبود فضای روانی و شخصیتی زندانیان دارند.
محمدی که در جمع روانشناسان، فعالان مراکز مراقبت، سلامت و مشاوره و روان درمانی زندان‌های استان سخن می‌گفت، افزود: فعالان این حوزه نقش مهمی در بهبود وضعیت زندانیان دارند.
وی اظهار داشت: با توجه به جوان بودن مراکز مشاوره و روان درمانی در زندان‌های استان، لازم است با بسیج امکانات، بهره‌گیری بهتری از این ظرفیت‌ها به عمل آید.
وی تأکید کرد: حفظ سلامت زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست و زندانیان به عنوان شهروندانی خاص حق برخورداری از خدمات مراقبتی و درمانی را دارا است.
محمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد از طریق توسعه برنامه‌های فرهنگی، اصلاحی و تربیتی بتوان در زمینه بازپروری زندانیان، استرس زدایی و بهبود شرایط شخصیتی و روانی آنان گام‌های مؤثری برداشته شود.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول