اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد دیه صورت گرفت

166 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی از آزادسازی 166 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان توسط ستاد دیه در 9 ماهه گذشته خبر داد.

166 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند
عباسعلی عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آزادسازی 166 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان توسط ستاد دیه در 9 ماهه گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 30 نفر در سه ماهه گذشته به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
وی تصریح کرد: در سه ماه گذشته 22 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات به زندانیان جرایم غیر عمد گفت: در سال جاری حدود 13 میلیارد ریال تسهیلات به واجدین شرایط پرداخت شده است.
به گفته وی، هم اکنون 386 زندانی جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند که انتظار می‌رود مردم نوع‌دوست استان با کمک‌های مالی خود زمینه آزادسازی این افراد را فراهم ساخته تا آنها نیز بتوانند در کانون گرم خانواده به زندگی ادامه دهند.
مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی کمک به آزادی زندانیان دیه را امری انسانی و بسیار مقدس برشمرد و تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار مستلزم اطلاع رسانی گسترده در جامعه و عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه است و از همه خیرین خواهش داریم با شرکت در این امر خداپسندانه زمینه آزادی افراد بیشتری از زندانیها را فراهم کنند.
انتهای پیام/ح30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول