اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

موفقیت تیپ حضرت عباس نمایشگر غرور فرزندان این دیار است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: موفقیت تیپ حضرت عباس (ع) نمایشگر غرور فرزندان این دیار است.

موفقیت تیپ حضرت عباس نمایشگر غرور فرزندان این دیار است
سید حسین صابری در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با قدردانی از فرزندان برومند و شایسته این سرزمین در قالب تیپ حضرت عباس (ع) در ریشه‌کنی همیشگی عوامل استکبار و تحرک آنها در مناطق شمال غرب کشورمان اظهار داشت: اگر امروز شاهد بازگشت پیروز‌مندانه این دلیر مردان به شهر و دیار حسینی اردبیل هستیم باید به این غرور و عظمت و عزت و کرامت شاکر باشیم که این فرزندان پرورش یافته در دامن فرهنگ عاشورا و ولایت‌مداری بیمه‌نامه دایمی کشورمان را در صیانت از ترفندها و توطئه‌های دشمنان برای ما به ارمغان آورده‌اند.
این مسئول حضور عزت‌آفرین فرزندان این دیار را در مبارزه با گروهک منافقین پژاک در سخت‌ترین شرایط یادآور شد و ابراز داشت: این پیروزی‌ها نشان داد که انقلاب اسلامی در مسیر عزت‌مند خود حافظ و مدافع ارزش‌های اصیل است.
 
* بسیج در عرصه سازندگی کارنامه موفق دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج در عرصه سازندگی ورود موفقیت‌آمیز داشته است، افزود: تلاش‌های چند سال اخیر نشان می‌دهد که کارنامه بسیجیان ما در این عرصه یک کارنامه قابل قبول و قابل عرضه به تمام جهان است.
این مسئول گفت: بعد از حضور موفقیت‌آمیز بسیجیان ما در صحنه دفاع مقدس آنها در سنگر سازندگی نیز با تمام توان و شایستگی وارد کار شدند که حضور موسسه عاشورا در اجرای طرح‌های عمرانی استان اردبیل شایسته‌ترین مصداق در این حوزه است که زیر مجموعه قرارگاه سازندگی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی امروز پروژه‌های عمرانی را با کمترین هزینه و کیفیتی مناسب و سرعت عمل شایسته اجرایی کرده و تحویل مردم می‌دهد.
این مسئول گفت: در خیلی از حوزه‌ها ما قدر نعمت را نمی‌شناسیم به ویژه در کارهای عمرانی و آبرسانی انجام کار به سختی انجام شده و همه وظیفه داریم قدر آب و مصرف درست آن را بدانیم و در قدر دانستن این نعمت‌ها دچار ناسپاسی و کفران نعمت نشویم.
استاندار اردبیل تاکید دولت را در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و روستایی و اولویت این کار یادآور شد و ابراز داشت: بسیج سازندگی در اکثر پروژه‌ها و طرح‌هایی که پیمانکاران دیگر رغبتی به انجام آن ندارند ورود پیدا کرده و توانسته است اقدامات موثر و مفیدی را نیز در روستاها و مناطق محروم انجام دهد.
صابری ورود قرارگاه سازندگی بسیج را به طرح‌های بزرگی همچون راه‌آهن و راه اصلی اردبیل همراه با توفیق روز افزون دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای آینده پروژه‌هایی از این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد که سرعت، ‌دقت و کیفیت اجرایی آن بر اساس گفته‌ها و شنیده‌ها بی‌نظیر است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول