اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) در تحلیل انتخابات 88 مطرح کرد

طراحی پروژه تقلب در حضور فرزندان سران فتنه در واشنگتن

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پروژه تقلب در انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری 13 ماه قبل از انتخابات در اردیبهشت سال 87 در واشنگتن با حضور یکی از فرزندان سران فتنه مطرح شد.

طراحی پروژه تقلب در حضور فرزندان سران فتنه در واشنگتن
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سردار یعقوبعلی ‌نظری ظهر امروز در جمع مردم بشرویه در همایش بزرگ میثاق با ولایت در محل مسجد جامع این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران یک انقلاب اسلامی و مردمی و تحت عنوان عدالت و استکبارستیزی و جنگ با دنیای کفر است و این انقلاب نمی‌تواند هیچ گفت‌وگو و سازشی با استکبار داشته باشد.
وی ادامه داد: تمامی برنامه‌هایی که از سال‌ها قبل تحت عناوینی مانند آزادی، اصلاحات، گفتگوی تمدن‌ها، حقوق بشر در راستای سازش با دنیای کفر انجام شد مردود است.
 
* گفتگوی تمدن‌ها در راستای سازش با دنیای کفر انجام شد
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همواره دست استکبار در آن برنامه‌ها نمایان بود، ادامه داد: نخستین فرصت برای اقدام عملی توسط آنها در ماجرای 18 تیر سال 78 به دست آمد.
نظری تاکید کرد: دشمنان با شکست فتنه 18تیر و تحصن مجلس ششم مصمم شدند در انتخابات نهم ضربه اصلی را بر انقلاب وارد کنند.
وی یادآورشد: آنان در ابتدا سعی کردند کسی را برای انتخابات معرفی کنند که با وجود وابستگی از جایگاه مردمی برخوردار باشد و مردم گول ظاهر و سابقه وی را بخورند و این شخص پیدا شد.
 
*فتنه 88 عقبه‌ای 16 ساله داشت
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در همین اثنی و در صورت شکست روی پروژه تقلب نیز برنامه‌ریزی کردند تا با این حربه از نظام امتیاز بگیرند و سناریوی سوم آنها نیز اغتشاش و جنگ داخلی بود که هر سه را نیز عملی کردند و در هر سه مورد از مردم و رهبری انقلاب شکست خوردند.
نظری پیچیدگی فتنه سال 88 را مورد توجه قرار داد و گفت: ماجرای سال 88 مصداق کامل فتنه‌ای با عقبه 16 ساله بود و مثلا پروژه تقلب در انتخابات 13 ماه قبل از انتخابات در اردیبهشت سال 87 در واشنگتن با حضور یکی از فرزندان سران فتنه مطرح شد.
وی با اشاره به وجود بیش از 700 دفتر فعال عناصر فتنه در کشورهای خارجی و 17سفارت حمایت‌کننده تاکید‌ کرد: انتخابات اسفند جاری نیز فرصت خوبی برای فتنه‌گری است و بنا دارند مجلس ششم را تکرار کنند و در این شرایط حضور گسترده مردم و بصیرت آنان شکست دیگری برای فتنه‌گران و حامیان غربی آنان است و این انقلاب به خواست الهی و رهبری ولایت فقیه و حضور بصیرانه مردم به انقلاب بقیه‌الله متصل می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول