اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت ولایت و بصیرت

همایش فرزندان آسمانی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری همایش فرزندان آسمانی با محور ولایت در اراک خبر داد.

همایش  فرزندان آسمانی در اراک برگزار می‌شود
حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از برگزاری همایش  فرزندان آسمانی با محور ولایت در اراک خبر داد و اظهار داشت: این همایش همزمان با 9 دی‌ماه روز بصیرت و ولایت‌مداری و با شرکت گسترده دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این همایش با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با واقعه عظیم و حماسی‌ساز 9 دی ماه برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین به همین مناسبت 50 برنامه سخنرانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پنج سلسله نشست با موضوع نبرد تاریخی حق و باطل در سطح استان برگزار می‌شود.
ذوالفقاری با اشاره به اهمیت 9 دی‌ماه بیان داشت:  9 دی‌ماه سالروز تجدید میثاق ملت با ولی فقیه و روز پاسداشت و صیانت از آرمان‌های انقلابی خمینی کبیر(ره) بود که انقلاب را در برابر تمام توطئه‌ها بیمه کرد.
وی، 9 دی را نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبر دانست و افزود: خلق این حماسه بزرگ به دشمنان ثابت کرد که ملت ایران در هر شرایطی قادر به تشخیص حق و باطل بوده و هر کجا که لازم باشد آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند.
انتهای پیام/ح30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول