اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید بازرسان پروژه صندوق جهانی سازمان‌ ملل از زندان مشهد

خبرگزاری فارس: بازرسان پروژه صندوق جهانی سازمان ‌ملل در راستای مبارزه با سل و ایدز از زندان مشهد بازدید کردند.

بازدید بازرسان پروژه صندوق جهانی سازمان‌ ملل از زندان مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های خراسان رضوی، احمد دانش مدیر پروژه مبارزه با سل، لیلا کیونانی کارشناس پروژه مبارزه با ایدز، فاطمه انتخابی و رضا روایی بازرسان صندوق جهانی سازمان‌ملل به همراه جمال میری و علی‌زاده مسئول و کارشناس مبارزه با سل و ایدز سازمان زندان‌های کشور، از فعالیت‌های پروژه مبارزه با سل و ایدز صندوق جهانی در زندان مشهد بازدید کردند.
هدف از این بازدید نظارت بر روند اجرای برنامه‌های زندان مرکزی مشهد در کاهش آسیب‌های رفتارهای پرخطر، شناسایی و تشخیص بیماران مبتلا، جلوگیری از واگیر و انتقال ویروس، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در مورد بیماری‌های سل و ایدز، راه‌های انتقال و روش‌های پیشگیری از ابتلا بود.
در این بازدید ابتدا شریف‌نژاد مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن خیر مقدم از حضور بازرسان و نمایندگان سازمان‌ملل در زندان مشهد، مبارزه با بیماری‌های واگیردار در محیط‌های شلوغی مانند زندان را بسیار سخت توصیف کرد و بهترین راه را در این امر اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی دانست.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول