اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

مردم ایران هدایت خود را در تمسک به ولایت فقیه می‌دانند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مردم ایران هدایت خود را در تمسک به ولایت فقیه می‌دانند.

مردم ایران هدایت خود را در تمسک به ولایت فقیه می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده در محفل ادبی 9 دی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه نهم دی، ‌اظهار داشت: حضور آگاهانه و منبعث از بصیرت مردم ایران اسلامی در حماسه عظیم نهم دی نشان از ولایت‌پذیری آنان داشت.
وی افزود: نهم دی در واقع روز تحکیم عهد و میثاق با مرکز ثقل ولایت و جانشین برحق صاحب عصر (عج) بود و این روز باید گرامی داشته شود.
داننده با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی و انقلابی با زبان گویای هنر و ادب گفت: برگزاری محفل ادبی با موضوع  ولایت و بصیرت زمینه مناسبی را برای تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 دی فراهم کرده و با پرداخت هنری به مسائل و موضوعات مرتبط با ولایت جایگاه ویژه این رکن رکین اسلام را بیش از پیش در اذهان عمومی متبلور می‌سازد.
وی، جوانان ایران اسلامی را جوانانی بابصیرت و آگاه به مسائل روز دانست و تصریح کرد: حضور میلیونی جوانان در نهم دی نشان دهنده آن است که نسل سوم و چهارم انقلاب پایبند به آرمان‌ها و موازین این حکومت علوی هستند.
در این آیین از 20 نفر از شعرای متعهد و ارزشی استان که به قرائت شعر با موضوع ولایت و بصیرت پرداختند تجلیل شد.
محفل ادبی 9 دی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان،‌ ‌حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول