اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

مردم در 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: مردم در حماسه 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را با تمام وجود فریاد زده و وفاداری خود را به انقلاب اثبات کردند.

مردم در 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را فریاد زدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و مهر تاییدی بر آن زدند.
وی تصریح کرد: خلق این حادثه عظیم در آن شرایط حساس که کشور زیر بمباران پر حجم رسانه‌ای دشمنان قرار داشت، نشان دهنده بصیرت و بیداری مردم بود که اگر این بصیرت نبود، چه بسا امکان داشت مسیر انقلاب تغییر کند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه همواره در طول تاریخ و در شرایط غبارآلود تشخیص سره از ناسره کاری سخت و دشوار بوده است، بیان داشت: در تاریخ اسلام وقوع حوادثی چون جنگ صفین و جمل و واقعه کربلا به دلیل عدم قدرت تشخیص حق از باطل بود، اما مردم بیدار ایران اسلامی به خوبی توانستند در شرایط فتنه، سره را از ناسره تشخیص داده و خط خود را از فتنه‌گران جدا کنند.
هنرمند تاکید کرد: 9 دی ماه از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید اهمیت این روز تاریخی برای همگان به ویژه جوانان تبیین شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه در این روز مردم خواستار ادامه حرکت مسیر انقلاب در سایه دین و ارزش‌های اسلامی شدند، بیان داشت: 9 دی ماه اوج خروش و وفاداری ملت ایران با آرمان‌های امام و رهبری بود که هیچگاه از خاطره ملت پاک نخواهد شد.
هنرمند افزود: پیام شفاف مردم غیرتمند ایران در حماسه ماندگار 9 دی این بود که اگر تمام استکبار جهانی و نیرنگ در مقابل دین و ارزش‌های مردم ما بایستند هرگز نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در دفاع از دین اسلام و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد کنند.
انتهای پیام/و۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول