اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار باقرزاده:

31 فصل جنگ در استان‌ها به تصویر کشیده شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس 31 فصل داشته و باید هر فصل آن در یک استان به تصویر کشیده شود.

31 فصل جنگ در استان‌ها به تصویر کشیده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید محمد باقرزاده در نشست با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: بر این اعتقاد بوده که بخشی از جنگ در هر استان به تناسب موقعیت جغرافیایی و تشابه آن با موقعیت‌های جنگی ساخته می‌شود.
وی با بیان اینکه همه پارک موزه‌ها در کشور در آینده نزدیک به صورت آنلاین به یکدیگر متصل خواهند شد، افزود: فضای موزه‌ها جذاب ساخته شده و فضای جنگ در آن‌ها بازسازی می‌شود.
باقرزاده با اشاره به ویژگی‌های پارک موزه‌های سایر استان‌ها، تصریح کرد: برای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی نیز تنگه باباامان برای شبیه سازی حفظ تنگه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به عبور زائران و مسافران از این محور ارتباطی خاطرنشان کرد: ایجاد جاذبه‌ها از جمله پارک موزه دفاع مقدس می‌تواند به افزایش ماندگاری مسافران منجر شود.
استاندار خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه برای ساخت این پارک موزه قرارگاه سازندگی باید تشکیل و سازماندهی شود، گفت: برای اجرای این پارک موزه باید مشوق‌های لازم فراهم شود.
ابوطالب شفقت همچنین بر هم‌خوانی ساخت این پارک موزه با فضاهای توریستی و زیست محیطی بوستان ملی باباامان تاکید کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول