اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 دی‌ ماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره شعر مقدس تا 19 دی ‌ماه سال جاری خبر داد.

آخرین مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس
محمدرضا اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس اظهار کرد: این جشنواره در نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و فرهنگ جنگ و شهادت بین نوجوانان و جوانان موثر است.
وی خاطر نشان کرد: «شعر دفاع مقدس و ایثار و شهادت»، «پیوند فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس»، «شعر بیداری اسلامی و مقاومت ملل» از موضوعات فراخوان این جشنواره است.
مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان داشت: شعر کودک و نوجوان و دفاع مقدس برای بخش ویژه این جشنواره انتخاب شده است.
وی از تمدید فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان قم تا 19 دی ‌ماه خبر داد و افزود: علاقمندان تا تاریخ یاد شده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شهید فاطمی پس از کوچه 13، پلاک 221 یا به آدرس الکترونیک hefzeasar@gmail.com ارسال کنند.
اشعری یادآور شد: هشت نفر از اعضای هیئت علمی متشکل از شاعران توانمند و پیشکسوت استان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی می‌کنند و در نهایت برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به توانمندی‌های هنرمندان استان گفت: هنرمندان استان قم از توانمندی‌ها و استعدادهای فراوانی برخوردار هستند و تعدادی از شاعران استان در سال‌های گذشته در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس به عنوان برگزیده انتخاب ‌شدند.
مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان داشت: به 15 نفر از برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره در دهه فجر جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.
وی یادآور شد: نخستین مجموعه آثار برگزیده جشنواره در سال 88 با عنوان «از هشت بهار سرخ» به چاپ رسید و در نظر داریم مجموعه آثار برگزیده سال 88 و 89 را در سال جاری منتشر کنیم.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول