اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

لطمات 8 ماه فتنه از 8 سال دفاع مقدس بیشتر بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: لطمات 8 ماه فتنه از 8 سال دفاع مقدس بیشتر بود.

لطمات 8 ماه فتنه از 8 سال دفاع مقدس بیشتر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد 9 دی کنگان اظهار داشت: مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه عشق می‌ورزند و در سه دهه از انقلاب همواره در صحنه دفاع از نظام وارد شده‌اند.
وی افزود: مردم در هر زمان که احساس کنند به حضورشان نیاز است؛ عاشقانه وارد صحنه شده‌اند و حضور بی‌نظیر مردم در نهم دی این امر را به اثبات می‌رساند.
فرمانده سپاه کنگان خاطرنشان کرد: جریان فتنه براندازی نظام را در سر پرورانده بودند که با فضل الهی و با درایت رهبری و حضور آگاهانه ملت توطئه شوم‌شان نقش بر آب شد.
حق‌شناس با اشاره به حوادث سال 88 ابراز داشت: دشمن بعد از انتخابات سال 88 به اغتشاش در کشور و ایجاد ناامنی پرداخت و بدون تردید لطمات هشت ماه فتنه از هشت سال دفاع مقدس بیشتر بود.
وی با اشاره به حماسه عظیم ملت در 9 دی ماه 88 گفت: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ملت بیدار و بزرگ ایران اسلامی است.
این مسئول اضافه کرد: حماسه ماندگار نهم دی در واقع روز پیوند عاشورایی امام و امت است و هیچ زمانی از خاطره‌ها محو نخواهد شد.
حق‌شناس عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم در 9 دی جلوه‌ای از حمایت و پایبندی ملت به اصول و ارزش‌ها بویژه اصل مترقی ولایت فقیه بود.
فرمانده سپاه کنگان اذعان داشت: بسیج همواره در صحنه بوده و بسیجیان با عشق بی‌نظیر خود همواره در خط ولایت فقیه حرکت می‌کنند.
وی متذکر شد: بسیج سرفراز مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت دینی و ولایی مطیع ولایت و پاسدار ارزش‌ها خواهد بود و در برابر دشمنان نظام اسلامی می‌ایستد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول