اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

ملت ایران همواره پشتییبان نظام هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: مردم ایران هر وقت احساس کنند که نظام دچار آسیب می‏شود، در صحنه حاضر شده و جواب محکمی به دشمنان و سوءاستفاده‏گران خواهند داد.

ملت ایران همواره پشتییبان نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر علیرضا خلخالی صبح امروز در جلسه شورای اداری مهدیشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی هیچ‏گاه نباید فراموش شود.
وی اظهار داشت: سه رکن اساسی سبب تداوم و بقای انقلاب اسلامی است که هم پیوند خورده‏اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: مردم، اعتقادات و باورهای دینی و رهبری سه رکن اساسی است که سبب می‏شوند هیچ‏گاه به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نشود.
خلخالی تصریح کرد: مردم ایران هر وقت احساس کنند که نظام دچار آسیب می‏شود، در صحنه حاضر شده و جواب محکمی به دشمنان و سوءاستفاده‏گران خواهند داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: قانونگذاری خوب و نظارت از وظایف مهم نمایندگان مجلس است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر نیز در این جلسه گفت: حماسه نهم دی که با درایت و بصیرت ملت و رهبری مقتدر ایران اسلامی به دست آمد، نقطه عطفی در تاریخ ملت و دستاورد عظیمی است که سال‏های سال از آن به نیکی و بزرگی یاد خواهند کرد.
حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی گفت: باید از دستاوردهای حماسه بزرگ مردم در 9 دی 88 دفاع شود و آن را برای همیشه در تاریخ زنده نگه داریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول