اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در حاشیه گردهمایی جبهه اصولگرایان استان گلستان:

مشارکت حداکثری و انتخاب شخصیت اصولگرا از مولفه‌های انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب شخصیت اصولگرا از مولفه‌های انتخابات مجلس است.

مشارکت حداکثری و انتخاب شخصیت اصولگرا از مولفه‌های انتخابات مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کاظم جلالی در حاشیه گردهمایی بزرگ جبهه اصولگرایان استان گلستان که ‌در کانون طه گرگان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین، ساز‎ و‎ کاری در تهران برای جریان اصولگرایی برنامه‌ریزی کرده است که این ساز‎ و‎ کار بشری است و می‎تواند نقد هم داشته باشد.
وی تصریح کرد: در این ساز‎ و‎ کار مقرر شد دو نفر از جامعه روحانیت، دو نفر از جامعه مدرسین، سه نفر از جریان اصولگرایی که مجموع این هفت نفر می‎توانند حکمیت داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان عسگر‌اولادی، حداد عادل، دکتر ولایتی، حجت‌الاسلام تقوی، حجت‌الاسلام ابوترابی از جامعه روحانیت مبارز، آقایان حجت‌الاسلام بوشهری و حجت‌الاسلام کعبی از جامعه مدرسین و قرار شد هشت نفر نیز در این جریان حضور یابند که دو نفر از جبهه پیروان خط امام و رهبری آقایان باهنر و متکی، دو نفر از جمعیت ایثارگران و رهپویان آقایان فدایی و زاکانی و یک نفر نیز به نمایندگی دکتر قالیباف که آقای خاموشی و یک نفر به نمایندگی از طرف آقای لاریجانی که خودم هستم، دو تا از صندلی‌ها نیز برای جبهه پایداری خالی است که ان‌شاءالله آن هم به زودی مشخص می‎شود.
جلالی با اشاره به اینکه 15 نفر مذکور جریان 8+7 هستند، اظهار داشت: ما مطمئن هستیم دوستان ما در جبهه پایداری خودشان پیشتاز هستند، شرایط کشور را درک می‎کنند و حتما به سمت وحدت پیش خواهند رفت.
وی خاطر نشان کرد: در استان‎ها قرار شد به این نحو عمل کنیم که یک نفر به‎ عنوان روحانی شاخص، یک نفر به ‎عنوان رزمنده شاخص و یک نفر نیز به‎ عنوان سیاسی شاخص نقش حکمیت داشته باشند و در کنار آن پنج تا هفت نفر به عنوان هیئت اجرایی باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان برخوردار از مردمی متدین‎نشین با ویژگی‎های ممتازی است، گفت: قومیت‎های مختلفی در این استان وجود دارد که تجلی زیبایی است و هیچ قومیتی در استان احساس نمی‎شود چرا که وحدت بیش از هر چیزی در گلستان وجود دارد.
جلالی با اشاره به اینکه امروز همه باید در دو بعد مهم، احساس وظیفه کنیم، ابراز داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب شخصیت‎های اصولگرا و انقلابی از مولفه‎هایی است که باید در آن دقت شود ما نمی‎توانیم ریسک کنیم، افراد سفیدی که امروز وارد عرصه انتخابات شده‎اند و سوابقشان در رزمندگی است و شاید انسان‎های خوبی هم باشند اما انقلاب ما اکنون ظرفیت ریسک ندارد و باید انسان های شایسته و با‎سابقه ‌انتخاب شوند.
وی با اشاره به اینکه در تشکیلات تهران بنا بر این نهاده شده که هیچ‎گونه دخالتی در امور استان‎ها نمی‎شود، عنوان کرد: سه حکم در استان‎ها هستند که اگر اختلافی پیش آمد آنها حل می‎کنند و اگر اختلاف در استان‎ها حل نشد به تهران ارجاع می‎شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه حکم استان گلستان حجت‌الاسلام مازندرانی به‎ عنوان روحانی شاخص، حجت‌الاسلام جمشیدی به ‎عنوان سیاسی شاخص و کدایی به ‎عنوان رزمنده شاخص معرفی شده‎اند.
جلالی افزود: پنج یا هفت نفر به‎ عنوان هیئت اجرایی که یک نفر از جبهه پیرو خط امام و رهبری، یک نفر از جبهه ایثارگران و رهپویان، یک نفر روحانی، یک نفر از جبهه پیشرفت و عدالت و دو تا چهار نفر دیگر نیز انتخاب می‎شوند که در داخل استان‎ها کارهای اجرایی را انجام می‎دهند.
انتهای پیام/ش10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول