اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس تاکید کرد

برگزاری انتخابات برای خدمت باشد نه کسب قدرت

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت به مردم و نه کسب قدرت باشد.

برگزاری انتخابات برای خدمت باشد نه کسب قدرت
حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت به مردم و نه کسب قدرت باشد.
وی افزود: در کشورهایی همچون آمریکا که دعوا بر سر قدرت است هر کس می‌خواهد قدرت را به حزب و مجموعه خود منتقل کند چرا که مسئله فقط کسب قدرت است.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: در منطق اسلام قدرت، عزت، آبرو و امکانات فقط و فقط برای خدمت به مردم و حرکت دادن به جامعه و کشور در راه نظام اسلامی و رسیدن به آرمان‌های بلندی است که انسان به آن نیاز دارد.
حسینی یادآور شد: در اسلام انتخابات مسابقه برای خدمت و زحمت‌کشی است و هر کس آماده است تا بیشتر از دیگران زحمت بکشد باید داخل میدان انتخابات شود.
وی گفت: در انتخابات افراد و گروه‌های مختلف، افکار و اهداف مختلف تلاش می‌کنند تا با ارائه شایستگی‌های خود در رقابتی طاقت‌فرسا آرای مردم را از آن خود کنند و توفیق رضای الهی و خدمت به مردم و نظام اسلامی را بدست آورند.
امام جمعه فردوس افزود: از آغاز تا پایان تبلیغات و با پیروزی یا شکست، افراد، گروه‌ها، هواداران، پیروزشدگان، شکست‌خوردگان در انتخابات باید در همه حال آداب و اخلاق اسلامی را رعایت و از انصاف و عدالت خارج نشوند.
حسینی تصریح کرد: انجام وظیفه باید اساس کار باشد و مردم در انتخابات پیش‌رو حضوری حداکثری داشته باشند.
وی یادآور شد: در انتخابات مردم به جمهوری اسلامی و قانون اساسی رای می‌دهند و باید بدانند هدف از انتخابات رای به افراد نیست بلکه رای به نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه فردوس انتخابات را سبب اقتدار ملی کشور دانست، گفت: دشمن همه توان خود را برای دل سرد کردن مردم از انتخابات به کار گرفته است از این رو ملت ایران باید با هوشیاری و حضور حداکثری خود دشمن را ناکام کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول