اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در گردهمایی ‌جبهه اصولگرایان ‌گلستان:

رگه‌هایی از فتنه‌ ‌در انتخابات آتی بروز می‌کند/جریان‌های اصولگرا ‌در کنار یکدیگر قرار بگیرند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ‌هنوز هم می‎توان رگه‌هایی از فتنه‎گری را در انتخابات آتی دید و حتی پیش‎بینی کرد.

رگه‌هایی از فتنه‌ ‌در انتخابات آتی بروز می‌کند/جریان‌های اصولگرا ‌در کنار یکدیگر قرار بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کاظم جلالی در گردهمایی بزرگ جبهه اصولگرایان استان گلستان که عصر امروز در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابعاد مختلف و بسیار مهمی برخوردار است چرا که این انتخابات بعد از انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت 85 درصدی همه نگاه‎ها را به خود معطوف می‎کند.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم، پژواک صدای ملت ایران است، تصریح کرد: این انتخابات بعد از آغاز نزاع عظیم و جنگ بزرگ فقر و غنا است که به نوعی در ایالات متحده آمریکا دیده می‎شود هنوز هم می‎توان رگه‌هایی از فتنه‎گری را در انتخابات آتی دید و حتی پیش‎بینی کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور شورانگیز و معنا‎دار مردم می‎تواند مجددا تودهنی بزرگی به جریانات فتنه‎گر در داخل و خارج کشور باشد.
جلالی با اشاره به اینکه این انتخابات نخستین انتخاباتی است که جریان جدیدی به نام جریان انحرافی به مصاف ما آمده است، متذکر شد: جریان اصولگرا باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به سمت وحدت حداکثری پیش بروند و با اتفاق مبارکی که اکنون در کلان کشور اتفاق افتاده و جامعه روحانیت در کنار جامعه مدرسین وارد صحنه انتخابات شدند، رسالت سنگینی را برای ما ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه باید مجلس نهم از افرادی ولایتمدار، انقلابی و قانونمند شکل بگیرد بر این نکته تاکید کرد: حجم توطئه‎های زیاد دشمن علیه کشور ما در اقسام سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نشان می‎دهد که ما نیروهای کارآمد زیادی نیاز داریم تا بتوانند ریل‎گذاری درستی برای ملت ایران داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص فتنه 1388 بیان داشت: فتنه 1388 ابعاد وسیعی داشت و فتنه‎ای بود که دستان خارجی به همراه عوامل داخلی آن را طراحی کرده بودند و تصور آنها هم در این فتنه چنین بود که ضربه سنگینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‎توانند وارد کنند که به لطف خدا و با تدبیر دقیق و ربانی مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم، دیدیم که آن توطئه‎ها خنثی شد.
جلالی یادآور شد: همین دیروز هم دیدیم که ملت ایران در بزرگداشت 9 دی چگونه پا به رکاب در صحنه حاضر شدند و شور و شعور انقلابی‎شان را بار دیگر برای جهانیان به نمایش گذاشتند که امیدواریم در انتخابات آتی نیز این حضور منسجم، پررنگ‎تر از گذشته باشد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول