اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته‌ای متشکل از فعالان رسانه‌ای

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان 12 دی مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: در نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای مقرر شد زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان 12 دی اعلام ‌شود.

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان 12 دی مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در حالی که اعضای خانه مطبوعات هرمزگان طی ماه‌های اخیر خواستار اصلاح برخی از بندهای اساسنامه جدید خانه مطبوعات ابلاغی از سوی وزارت ارشاد بودند و برگزاری این انتخابات را منوط به تفاهم بر سر اساسنامه‌ جدید کرده بودند، سرانجام با حاضر شدن در نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای که در راستای بررسی راهکارهای برگزاری انتخابات مذکور عصر شنبه تشکیل شد، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون اموری مختلفی پرداختند که به نظر می‌آید زمینه‌ساز برگزاری انتخابات مذکور شود.
در ادامه این نشست همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان روزنامه‌های محلی، هفته‌نامه‌ها، دفاتر روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در راستای بررسی شرایط و اعضای خانه مطبوعات تشکیل و تا دوشنبه این هفته برابر با 12 دی ماه تاریخ انتخابات خانه مطبوعات را مشخص کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، به شرایط خاص و حساس هرمزگان در عرصه اطلاع‌رسانی کشور پرداخت و افزود: روزی نیست که از منطقه خلیج‌فارس و استان هرمزگان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و به عنوان بزرگ‌ترین قطب اقتصادی، تجاری و صنعتی کشور خبری بر روی خروجی‌ رسانه‌های کشور، بین‌المللی و جهانی نباشد و این جایگاه ممتاز باید تقویت و گسترش یابد.
به گفته وی عرصه اطلاع‌رسانی هرمزگان در این زمان و شرایط حساس و خطیر و نزدیکی انتخابات مجلس بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و اتفاق نظر است.
مریدی‌زاده افزود: هم‌اندیشی و تفاهم بر سر برگزاری مطلوب انتخابات خانه مطبوعات می‌تواند موجب اتفاق نظر و همگرایی فعالان رسانه‌ای استان شود و شرایط را برای توانمندسازی بیش از پیش رسانه‌ها فراهم کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بیشترین نقش را در آگاه‌سازی جامعه و مردم بر عهده دارند و اصولا این قشر به عنوان انسان های فرهیخته در میان مردم الگو و شناخته شده هستند و این دیدگاه باید همچنان تقویت شود و استمرار یابد.
مریدی‌زاده در ادامه به برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی سراسر کشور و پنجمین جشنواره مطبوعات خلیج‌فارس که بهمن ماه در هرمزگان برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: این عرصه بهترین شرایط برای نشان دادن قدرت مطبوعات استان است و تا زمان برگزاری این رخداد عظیم فرصت داریم زمینه را برای اتحاد و همدلی بیشتر اهالی رسانه و همچنین شرایط برگزاری مطلوب جشنواره فراهم کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول