اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات مجلس نهم - 20

انتخابات صحنه تجلی دینداری و عشق به ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: انتخابات صحنه مهمی از میثاق، تجلی دینداری و عشق به ولایت فقیه از سوی مردم است.

انتخابات صحنه تجلی دینداری و عشق به ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جواد واحدی شنبه شب در جلسه هیئت اجرایی حوزه‌های فرعی انتخابات این شهرستان بیان داشت: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که دشمن تلاش می‌کند با کمرنگ نمایش دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رای، میثاق و وفاداری مردم به نظام را خدشه‌دار کند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که عموم مردم ایران اسلامی نسبت به این نظام و بنیانگذار آن و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی خود را مسئول و وفادار می‌دانند.
واحدی افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی مردم را از جمله راه‌های بارز مبارزه با دشمنان عنوان کرد و گفت: انتخابات در کشور ما در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به صحنه‌های مهمی از میثاق و تجلی دینداری و عشق به ولایت فقیه از سوی مردم تبدیل شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در طی انتخابات‌های مختلفی که در کشورمان برگزار شده این مهم به اثبات رسانده شد که سالم‌ترین، امن‌ترین و بهترین حضور مردم را شاهد بودیم که با حداکثر مشارکت مردم و به طور آزادانه انجام شده و ارکان نظارتی که از درون جامعه با حضور معمتدان مردم شکل گرفته زمینه‌ساز انتخاباتی سالم و واقعی را فراهم کرده است.
وی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان گفت: سیاست‌های ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دقیق قوانین و مقررات باید راهنمای تمام اعضای ستاد قرار گیرد.
فرماندار محمودآباد انتخابات را حرکت ملی دانست و تمام دستگاه‌های اجرایی را موظف به کمک در هرچه بهتر برگزار شدن آن کرد.
واحدی در پایان اذعان داشت: قانون‌مداری، رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باید سرلوحه کار عموم اعضای ستاد انتخابات قرار گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول