اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حضور حداکثری مردم در انتخابات یک اصل است

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما یک اصل است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

حضور حداکثری مردم در انتخابات یک اصل است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی در جلسه هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما یک اصل است که باید برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد و از طرف دیگر مردم باید اطمینان داشته باشند که انتخابات سالم برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: به طور حتم حضور حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد و بسیاری از تبلیغات سوء دشمن را خنثی می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات مظهر شعور ملی و اقتدار نظام اسلامی است، عنوان کرد: باید با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتخاذ راهکارهای درست، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.
مقبلی تاکید کرد: با گذشت بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، همه ساله یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که این مهم نمونه عینی مردم سالاری دینی در کشور است. 
فرماندار شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه نهم دی بیان داشت: نهم دی نماد فریاد اسلام خواهی مردم ایران است که در این روز تاریخی به صحنه آمدند.
وی اضافه کرد: فتنه عظیم سال 88 با هدایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دفع شد و مردم انقلابی با حضور خود این جریان خطرناک را در کشور سرکوب کردند.
مقبلی در ادامه در سخنانی خود با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران از شور ملی برخوردار است و ایران اسلامی با پشتوانه مردمی خود حضور پرشور در انتخابات را خلق می‌کند و تهدیدات دشمنان را به فرصتی طلایی برای پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تبدیل می‌کنند. 
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت با توصیه به همه دست اندرکاران انتخابات در زمینه ملاک و معیار انتخاب برتر و اصلح افزود: وظیفه شما به عنوان مجریان قانون و برگزار کننده انتخابات این است که زمینه‌های حضور حداکثری مردم را فراهم و اصل امانت‌داری را رعایت کنید.
اعضای هیئت اجرایی در ادامه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول