اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد:

3 هزار نفر عوامل برگزاری در 203 شعبه اخذ رای در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: 3 هزار نفر عوامل برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس در 203 شعبه اخذ رای شهرستان جیرفت فعالیت می‌کنند.

3 هزار نفر عوامل برگزاری در 203 شعبه اخذ رای در جیرفت
ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تاکید بر حفظ اخلاق انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرمت و شخصیت افراد باید نگه داشته شود و از هرگونه مخدوش‌ کردن آبروی آنان و کاری که سبب اختلاف می‌شود، پرهیز شود.
وی افزود: برگزاری انتخابات در این شهرستان با توجه به اینکه شهرستان عنبرآباد نیز حوزه فرعی جیرفت است، مسئولیت بسیار سنگینی است.
غنچه‌پور تعداد شعبه‌های اخذ رأی شهرستان جیرفت را 203 شعبه ذکر و خاطرنشان کرد: از این تعداد 108 شعبه سیار و 95 شعبه ثابت است.
وی مأموریت اصلی فرمانداری و بخشداری‌ها را اجرای انتخابات دانست و اذعان کرد: برای برگزاری و سرویس‌دهی به شعبه‌های اخذ رأی، باید از همه امکانات دولتی استفاده شود.
غنچه‌پور عوامل انتخاباتی این شهرستان را 3 هزار نفر عنوان کرد و گفت: به 350 دستگاه خودرو و 203 رایانه نیز برای اجرای این امر نیازمند هستیم.
غنچه‌پور تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز باید با تلاش خود فضای انتخابات را آرام نگه دارند و در راستای وحدت، تعامل و صمیمیت قلم بزنند تا انتخاباتی برگزار شود که معرف شأن و شخصیت همه شهروندان جیرفتی باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول