اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 21

انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای دوستداران انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی همچون انتخابات گذشته آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای دوستداران انقلاب است.

انتخابات مجلس نهم آزمونی بزرگ برای دوستداران انقلاب است
جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با تاکید بر اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس نهم بیان داشت: مردم باید توانمندترین کاندیداها را که توان به دوش کشیدن پرچم قانون‌گذاری در مسیر حق و عدالت و خدمت به مردم را دارند برگزینند تا به دنبال سرافرازی ایران اسلامی باشند.
وی عنوان کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنید که به معنای واقعی کلمه ولایی هستند و برای حق تلاش می‌کنند. 
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و نقش حضور مردم در صحنه بر همه روشن است، خاطرنشان کرد: هر چه از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین‌کننده خود در تمام صحنه‌های انقلاب، آگاه‌تر می‌شوند و راز دوام و بقای انقلاب خود را بهتر در می‌یابند.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب بوده و به انواع ترفندها متوسل شده‌اند.
واحدی ادامه داد: ولی به لطف خداوند مردم با حضور خود در صحنه‌های گوناگون انقلاب این حقیقت را به اثبات رساندند که از وحدت و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و مزدوران آنان تا ابد حسرت گسستن اتحاد و یکپارچگی ملت ما را به گور خواهند برد.
فرماندار محمودآباد با اشاره به توصیه‌های عالمانه امام و رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم  در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست خود ابراز داشت: باید با حضور پرشور و با بصیرت خود یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم.
واحدی خاطرنشان کرد: انتخابات نهم مجلس نخستین انتخابات رسمی بعد از فتنه سال 88 به حساب می‌آید و دنیا منتظر این است که ببیند چه چهره‌هایی از ایران در این انتخابات به جهان عرضه می‌شوند و از این نظر آزمونی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای دوستداران انقلاب است.
فرماندار شهرستان محمودآباد با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم بصیرت نخبگان، خواص و مردم را می‌طلبد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و هوشیاری همه احاد مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز امیدواریم این انتخابات نیز همچون گذشته از شور و شعور برخوردار باشد و نتیجه این حضور در نهایت به نفع جامعه رقم بخورد.
واحدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان محمودآباد فراهم شده، تصریح کرد: کمیته‌های ستاد انتخابات این شهرستان آغاز به‌کار کرده و اعضای آنها نیز مشخص شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد بیان داشت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان نیز همچون انتخابات گذشته و همراه و همگام با ملت فهیم ایران با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان خواهند داد که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.
فرماندار محمودآباد با تاکید بر اینکه باید زمینه‌ برای عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شود، اذعان داشت: مردم ایران با در نظر گرفتن دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در این دوره از انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.
واحدی در پایان خواستار همکاری مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری انتخابات پرشور در محمودآباد شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول