اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مردم ایران یک بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات، دشمنان نظام و انقلاب را دچار یأس و ناامیدی خواهند کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در جمع مردم آبسرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مورد توجه خاص خداوند تعالی قرار دارد و خون شهیدان این انقلاب را بیمه کرده است.
وی اضافه کرد: مردم به‌ عنوان صاحبان انقلاب اسلامی هر کجا که احساس خطر کنند، همانند 9 دی در صحنه حاضر می‏شوند و حماسه‏آفرینی می‏کنند.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اسفندماه سال جاری نیز همانند انتخابات سال‏های قبل، شاهد حضور پرشور و مشارکت بالا و پرشکوه مردم در پای صندوق‏های رأی هستیم.
قاسمی‏فرزاد تاکید کرد: مردم ایران یک بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات، دشمنان نظام و انقلاب را دچار یأس و ناامیدی خواهند کرد.
وی بیان کرد: همانطور که مردم در 9 دی دشمن را ناامید کردند، در انتخابات مجلس نیز دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‏گذارند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: حماسه عظیم 9 د‌ی‌ماه سال 88، همچون روزهای باشکوه انقلاب اسلامی، تجلی تحکیم بیشتر پیوند مردم با ولایت بوده است.
قاسمی‏فرزاد افزود: در روز 9 دی بار دیگر اوج همبستگی ملت و نظام و اقتدار ملی به رخ جهانیان کشیده شده است.
وی تصریح کرد: نسل سوم انقلاب اسلامی در 9 دی‌ ماه در کنار دو نسل دیگر، دلبستگی و پایبندی خودشان به مبانی اعتقادی و ولایت را ثابت کردند.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت 9 دی، افزود: ایشان دو عنصر ایمان و حضور مردم را عامل اصلی نابودی فتنه بیان کردند و فرمودند که این دو باعث شد تا فتنه‏گران نتوانند اهداف خود را اجرایی کنند.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به واسطه تواضع بالای خودشان از محور دیگر این جریان یعنی رهبری نام نبردند اما اگر اندیشه‏های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن جریان نبود، شاید مردم در بین تلاطم‏ جریان فتنه دچار تفرقه می‏شدند.
وی بیان کرد: افرادی که با ساده‏لوحی به دشمنان دل خوش کردند و به طمع دستیابی به امیال خیالی خود در راه آنها گام برداشتند آیا به سرنوشت کشورهایی همانند عراق و افغانستان فکر نکردند.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول