اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضمن تشریح کامل وضعیت انتخاباتی در بستک

فرماندار بستک بر رویکرد بی‌طرفانه مدیران در انتخابات تاکید کرد

خبرگزار فارس: فرماندار بستک ضمن تشریح وضعیت و اوضاع مروبط به انتخابات در این شهرستان، بر رویکرد بی‌طرفانه مدیران دولتی پیرامون کاندیداهای مختلف تاکید کرد.

فرماندار بستک بر رویکرد بی‌طرفانه مدیران در انتخابات تاکید کرد
جواد قناعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در تمام صحنه‌های کشور یکی از مسائل بسیار مهم هر استان و شهرستان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ادامه داد: مردم در تمام صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
فرماندار بستک ادامه داد: دشمنان و بدخواهان با استفاده از نظام سلطه رسانه‌ای به دنبال این هستند که ملت ایران را نسبت به خدمت‌گزاران صادق انقلاب بدبین و آزادی انتخابات در کشورمان را خدشه‌دار کنند که به فضل الهی با بصیرت ملت ایران، تلاش دولت و رهنمودها و منویات رهبری عظیم‌الشان انقلاب این توطئه‌ها تاکنون خنثی شده است و در آینده نیز خواهد شد.
فرماندار بستک با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات ملاک عمل به قانون است و احدی حق تعرض به حریم قانون و انجام رفتارهای فراتر از آن را ندارد، تاکید کرد: برگزاری انتخابات آزاد،‌ سراسری و با حضور حداکثری مردم و رقابتی آزاد و عادلانه از یک‌سو حق ملت ایران و از سوی دیگر سند افتخار انقلاب و نظام است و اجازه نمی‌دهیم این حق از سوی عده‌ای معدود خدشه‌دار شود.
قناعتی با اشاره به وضعیت انتخاباتی در شهرستان بستک گفت: با نشستی که بین گروه 30 نفره از معتمدان محلی انجام شده، هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل این هیئت انتخاب شدند.
به گفته وی احکام اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان صادر شده است و این اعضا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات، تمام امور روند برگزاری انتخابات اعم از تعیین تعداد شعبه‌های اخذ رای، محل استقرار شعب و اعضای آن را بر عهده دارند.
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد شاهد حضور گسترده و حداکثری آحاد مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باشیم.
قناعتی افزود: در حال حاضر بستک به عنوان حوزه فرعی حوزه انتخابیه غرب استان هرمزگان (پارسیان، بستک و لنگه) یک نماینده در مجلس دارد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک همچنین از برگزاری نشست تعیین و استقرار شعب اخذ رای در شهرستان خبر داد.
وی افزود: حوزه فرعی شهر بستک و بخش مرکزی دارای 33 شعبه اخذ رای که از این تعداد 21 شعبه ثابت و 12 شعبه سیار و حوزه فرعی بخش جناح با 29 شعبه اخذ رای دارای 16 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول