اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر:

ایران جولانگاه فتنه و فتنه‏گر نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان (عج) و اباعبدالله الحسین (ع) است و هرگز جولانگاه فتنه و فتنه‏گر نیست.

ایران جولانگاه فتنه و فتنه‏گر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلامحسین حاکمی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در مهدیشهر با اشاره به اثرات روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه یکی از ایام‏الله در تاریخ انقلاب و روزی است که مردم فهیم و بصیر ما با حضور شکوهمند خود در خیابان‏های سراسر کشور ایران اسلامی مشتی محکم بر دهان فتنه‏گران و سردمداران فتنه زدند.
وی تصریح کرد: مردم به دشمنان و فتنه‏گران فهماندند که جز خفت و خواری، ظاهر شدن ماهیت ضددینی و ضدولایی خود چیزی به دست نیاوردند.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر افزود: مقام معظم رهبری در حادثه مهم و پرحماسه 9 دی ماه به دو عنصر مهم اشاره کردند که حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم که هر کدام از این دو عنصر مهم می‏تواند ریشه دشمن را بخشکاند و او را برای همیشه منزوی و خانه‏نشین کند.
حاکمی بیان داشت: دشمنان و از خدا بی‏خبران بدانند که با این ملت فهیم و رشید نمی‏توان پنجه در پنجه انداخت و خداوند با ماست و هر چه مردم و جوانان آگاه‏تر و بصیرتر باشند، دفاعشان از انقلاب و نظام جانانه‏تر است.
وی بیان داشت: هر فرد و ملتی که از وادی امتحان و محنت و شدت عبور کند، به فضل خداوند یک گام به مقصد متعالی خود نزدیک‏تر می‏شود و معنای موفقیت ملت غیور ایران در عبور از فتنه‏های دشمنان در آشکار شدن قدرت این ملت خلاصه نمی‏شود.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر ادامه داد: معنای اصلی عبور قدرتمندانه مردم کشور عزیزمان از امتحان و محنت سال‏های گذشته این است که ملت ایران برایمان و بصیرت و موقع‏شناسی استوار و پابرجاست.
حاکمی جهاد در راه حق را حضور و حرکت توأم با وظیفه‏شناسی و مبارزه پی در پی با موانع رشد پیشرفت دانست و گفت: این حضور گاهی با ایثار جان و مال همراه بوده و گاهی با شرکت در میدان‏های مختلف اجتماعی و سیاسی و حتی حضور در عرصه‏های عقلی و فکری معنا می‏یابد.
وی در پایان تأکید کرد: هیچ معروفی بهتر از نجات ملت‏های مسلمان از چنگال قدرت اهریمنی استکبار و هیچ منکری زشت‏تر از وابستگی و خدمت کردن به مستکبران نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول